حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

لبه ی تیغ

من و آقای خواستگار در موقعیت یه تصمیم گیری خیلی مهم هستیم . تصمیم برای کاری که حد وسط نداره ، یا رشد بزرگی تو زندگی مون اتفاق خواهد افتاد یا با شدت زیادی زمین خواهیم خورد ، فشار زیادی داریم این روزها . شب ها تا نزدیک صبح بیداریم و فکر می کنیم . فکرم آشفته است و نگرانیم خیلی زیاده سعی می کنم توکلم رو قوی کنم اما می ترسم .  نداهای برحذردارنده ی اطرافم را می شنوم اما حواسم رو به زن های موفقی  که یه عمر تو بحران های مختلف کنار همسراشون ایستادن پرت می کنم . 

ازتون خواهش می کنم برای عاقبت به خیری تصمیمی که داریم می گیریم دعا کنید ...

نظرات 19 + ارسال نظر
الی جونی شنبه 7 آذر 1394 ساعت 13:13

عزیزم حتما حتما واست دعا میکنم. اونم از ته ته دلم. مطمئنم خدا کمکتون میکنه. یه جایی خوندم وقتی دو نفر لز ته دل همزمان یه چیزیو درخواست کنن. از خدا جواب رد نمیشنون. خودمم دیدم معجزشو

یه دنیا از اون قلب مهربون و پر عشقت ممنونم

سارای قصه پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 01:50 http://ghese83.blogsky.com

ایمانی که من در وجود دلاک قصه سراغ دارم خیلی ستودنیه..چون توی روزمره ی زندگیش جاریه و نه فقط بر سر زبون..
دلتون گرم و شادمانی تون مستدام خانم خانما

متشکرم نظر لطف و بلندنظری توست ساراجان

نرگس چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 04:04

ان شاء الله خدا بهترین اتفاق رو واستون رقم میزنه
استخاره هم کنید بد نیس :* ^-^

ممنونم نرگس جان خدا برای تو هم بهترین ها رو بخواد

شیرین سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 15:21

خدایاااااا نمیشه و فعلا وقتش نیس و بذار باشه بعدا و ...نداریم
خودت به دلاک و اقای خواستگار کمک کن بهشون جرات بده و دری رو که براشون وا کردی تا آآآآآآخرش وا کن و خودت پشت و پناهشون باش
الهی آمین.

الهی قربونت برم خدا حاجت دل تو رو هم بده ممنونم از دعاهات تهدیدت آمیزت

سارا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 12:29

مگه میشه ازش بخوای و اجابت نکنه. ذکر یونسیه رو فراموش نکن.

آی امان از این ذکر یونسیه ...

رزا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 09:05

سلام صبحت بخیر ، الهی به حق دل پاکت الهی بحق نیت خیری که داری هر جور که خیر و صلاح برات پیش بره از ته دل از خدا می خوام موفق بشین دوست خوبم برای دعا رو من حساب کن این حداقل کاری که می تونم برات بکنم و ازدستم بر میاد دلاک جان الهی خدا پا به پاتون دوش به دوشتون باشه تو این تصمیم گیری

رزا جان کامنتت اشک به چشمم آورد هرررررررررررررررررر چی از خدا میخوای به زیبایی و آسونی بهت ببخشه

سرن دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 21:14 http://serendarsokoot.blogsky.com/

ایشالا که آینده فقط خوشی رو براتون رقم بزنه

برای تو و خانواده ی خوبت هم همینطور مامان خوشگل

خودیافته دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 20:38 http://salhayetanhayi.persianblog.ir

تصمیم گیری مخصوصا تو مسائل مالی خیلی سخته. ولی مطمئنم با حمایت از همدیگه این مرحله رو پشت سر بگذارین. به امید خبرهای خوش دلاک جان (:

مرسی همراه همیشه هاااااا

بیتا دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 19:03

انشاالله هرتصمیمی که خیر و صلاحتون توش هست رو بگیرین و عاقبت بخیر بشین.

الهی فدات شم مهربون من

مینا دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 18:57

انشالله به خیر میشه توکل به خدا کن خودتو بسپر بهش انشالله بهترین تصمیم و میگیری عزیزم

مینای گل ممنونم ازت الهی آمین

په پو دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 18:45 http://aski-ewin.blogsky.com

انشاالله هر چه که به خیر و صلاحتونه اتفاق بیفته و پیروزی و موفقیت روزافزون در آینده ی نزدیک انتظارتون رو بکشه. توکلتون به خدا باشه. خودش حواسش بهتون هست.

ایشاالا که حواسش به همه مون باشه . خودت روبراهی ؟

خواننده خامووش دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 18:11

"فَانََ مَعَ العُسرِ یُسرا، پس هرآینه در سختی آسانی است"،
♥•٠·˙
نفرموده انَّ بَعد العُسرِ یُسرا!
یعنی در همین سختی و ناراحتی شیرینی و راحتی هست، نه پس از آن؛
در دلِ عُسر، یُسر خوابیده است.
به آنچه خدا برایت پیش آورده صابر باش و تن بده و تسلیم باش تا شیرینی اش ظاهر شود.
به آنچه خدا به شما داده است شاد باشید و برای آنچه نداده غمناک نباشید.
خیر در آن چیزی است که خداوند برای ما پیش می آورد.
عارف ربانی حاج محمد اسماعیل دولابی

درست میگی به این یادآوری ها نیاز داشتم . ممنونم از دلگرمی ات کامنتت برام یه دنیا ارزش داشت

سارای قصه دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 15:19 http://ghese83.blogsky.com

سلام دلاک جان..من خواننده ی قدیمی خاموشم..
ببخش که این روزها انرژی هام اونقدر کمند و ذهن و دلم آنقدر درگیر که نای توضیح بیشتر رو ندارم..
بدون که دوستت دارم و به دلایل متعدد تحسینت میکنم و بسیار ازت آموختم..
اما نوشته بودی لبه ی تیغ ..اومدم بگم وقتی دو نفر عاشقانه و صادقانه دلشون پیش همه و دستشون توی دست هم حتما و قطعا خدای بزرگ نفر سومه و امورشون رو به بی نظیر ترین شکل کفایت میکنه..مطمئنا به قدر کافی موضوع مورد نظرتون رو بررسی کردید..بنابراین..دلتون قرص و محکم باشه..
من همیشه خدا جانم رو روی لبه ی تیغ های زندگیم نزدیکتر از هر جای دیگه ای ملاقات کردم..

حق با توئه . باید ایمانم رو قویتر کنم ... خودش همه چیز رو هدایت به متعالی ترین شکل می کنه

بولوت دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 14:13

آدما اگه ریسک نکنن پیشرفت قابل توجهی هم نمیکنن.

آره ولی خب شرایط یه وقتها حساس تر میشه ودل آدم می لرزه

mahtab دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 13:39

امیدوارم خدا تصمیمی رو که به صلاحتونه رو به دلتون میندازه
با آرزوی موفقیت

مرسی عزیزم . ایشاالا

ریحانه دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 12:49

بگو
خداوندا مرا آن ده که آن به...

ایشاالا

زهرا مهتاب گون دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 12:27

ان شاء ا... که خیره البته که با درایت و دور اندیشی که در شما سراغ دارم درست ترین تصمیم را می گیری.
استخیر باالله خیرة فی عافیه

ممنونم عزیز دوست داشتنی من محتاج دعاهای همیشگیتم

بادبادک دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 12:13

ایشال.. که خیر و خوبی برات بیاد عزیزم

ایشاال...

مرسی دوست خوبم

مگهان دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 12:07 http://Meghan.blogsky.com

دعا می کنیم؛) درحالیکه روزه هم هستیم باشد که شنیده شود دعا یبرای دوستانم:)

خدای من حتما دعاهات مستجاب مستجابه الهی قربون اون ایمانت بشم عزیز دلم خدا قبول کنه و هر چی میخوای بهت ببخشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.