حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

tdjdgi v, f;a `hddk یعنی فیتیله رو بکش پایین !

تقریبا و نه تحقیقا زندگی مون روال طبیعی خودش رو پیدا کرده ، بیشتر استراحت می کنم و بطرز محسوسی  نبرد درونی  "همه چیز همیشه باید عالی باشه " رو شکست دادم . به جای عذاب دادن و فشار اضافه وارد کردن به خودم برای تمیز کردن خونه ، بیشتر تمرکزم رو گذاشتم روی  اینکه نظم ذهنی ام رو حفظ کنم و جالبه که ناخودآگاه حالا که ذهنم منظم و دسته بندی شده کار می کنه محیط پیرامونم هم مرتب و منظم شده . و خدا می دونه که چقدررررر از این موضوع خوشحالم . بعد از شرکت به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی  بیشتر از یک کار انجام نمیدم . 

به عنوان مثال  پریروز که بعد از شرکت وقت دکتر داشتم ، وقتی از دکتر بر می گشتم آقای خواستگار زنگ زد که کجایی و کی می رسی و میخوای بیای فلان جا ، منم بیام دنبالت بریم میز تلویزیون بخریم ؟ گفتم نه ! من کار امروزم رو کردم دیگه باید برم خونه استراحت کنم . در صورتی که سیستم زندگی من در گذشته این جوری بود که آخ جون بدو بریم یه کار نصفه رو به سرانجام برسونیم و هیهات که تلویزیون مونده روی زمین و من باید خودم رو به زمین و زمان می زدم که ما بی میز تلویزیونیم !!! و بعد از کلی پیاده روی و خستگی و خرید میز ، تازه خودم رو موظف می دونستم که وقتی رسیدم خونه بساط شام رو هم مهیا کنم . اما پریروز به خودم گفتم فردا رو که ازمون نگرفتن ، امشب هم دکتر رفتم ، هم تو این ترافیک کلی خسته شدم میرم خونه استراحت می کنم ، با حوصله کارهام رو می کنم ، شام می خورم ، به خودم می رسم ، دو کلوم با آقامون اختلاط می کنیم . فردا ایشاالا میریم میز می خریم !!!

دارم تمرین می کنم که اگر به قصد نور بیشتر ، فیتیله ی چراغ رو زیادی بالا بدی ، فیتیله خیلی زود می سوزه و محکوم به تحمل تاریکی میشی !!! این روزها دارم فیتیله ی خودم رو می کشم پایین ، اگر فیتیله رو پایین نکشم دودم بقیه رو خفه می کنه ، خودمم می سوزونه ...

_ معمولا خانم ها وقتی محل زندگیشون عوض میشه دنبال اینن که تو محل جدید ، بازار روز کجاست ؟ قصابی خوب کجاست ؟ نانوایی کجاست ؟ اونوقت من از صبح تا شب سرچ می کردم که باشگاه ورزشی خوب تو محلمون کجاست ؟ استخر تمیز کجاست ؟ آرایشگاه خوب کجاست ؟

_ اون وقتها که خونه مامانم بودم تا می رسیدم خونه التماس می کردم که تو رو خدا صدای تلویزیون و تلفن رو کم کن من نیم ساعت بخوابم ، حالا که هیچ سر و صدای مزاحمی وجود نداره خودم رو بکشم نمی تونم 5 دقیقه بخوابم . فکر کنم از ذوقم خوابم نمیبره . دوست دارم از هر فرصتی استفاده کنم بشینم در و دیوار رو تماشا کنم و هی قربون صدقه ی بزرگی و عظمت خدا برم .


نظرات 40 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 09:38

کجایی حمومی؟

نکنه لنگ و قطیفه رو بردن ؟

پری دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 07:38 http://mavatorobche.persianblog.ir

عزیزم نگرانتم.مراقب خودت باش و یه خبر از سلامتتیت بده.

ببخش نگران شدی

په پو شنبه 5 دی 1394 ساعت 17:43 http://www.aski-ewin.blogsky.com

هم اکنون نیازمند خبر رسانی از حالتان هستیم. ستاد مبارزه با آنفلوآنزا.

پدر درآر بود

کیمیا پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 00:58

دلاک جان،از خواننده های قدیمی و خاموشتم.چقدر لذت بردم از دیدن و خوندن خوشبختیت.و چقدر افتخار میکنم بهت بابت تغییراتی که در خودت بوجود آوردی که در نتیجه ش نسلی که ازت بوجود میاد ،میتونه نسلی سالم و آروم باشه.
عزیزم،منم بعد از چندین و چند جلسه خود تحلیلی که برای خودم داشتم،به خیلی از مشکلات و گره ها م پی بردم وحالا میخوام حلشون کنم.از جمله اینکه کمال طلبم و همه چیز رو عالی و کامل میخوام.و اینکه همه کارهارو خودم باید انجام بدم و کمک از کسی نمیگیرم.
میخوام جسارتا ازت بپرسم،شما برای تغییر سبک زندگی و احتمالا تغییر نگرشت از کجا شروع کردی.مشاور یا روان درمانگر خاصی میشناسید؟یا کلاس و کارگاه؟یا کتاب خاصی که معرفی کنید؟
ببخشید بابت کامنت طولانیم.
بی صبرانه منتظر پاسختون هستم و همینطور پستهای جدیدتون.

کیمیا جان خیلی ببخشید که دیر جواب میدم راستش رو بخوای من از سن دبیرستان روی این موضوع کار می کردم اگه یادت باشه اون زمان تب آنتونی رابینز خیلی داغ بود من هم کتابهاش رو می خوندم و تمرین هاش رو عمل می کردم به مرور مطالعاتم بیشتر و بیشتر شد راستش اون وقتها خیلی مشاور و سی دی آموزشی و کوچینگ و اینا مد نبود الان کار خیلی راحت شده چون همه چیز در دسترسه .
من می دونم که دوره های خودشناسی - اصول رفتار - مدیریت خود و ... تو مراکز بهداشت روان برگزار میشه یه سرچی بکن

په پو سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 12:59 http://www.aski-ewin.blogsky.com

اوه اوه خدا شفاتون بده. آنفلوآنزا خیلی سخته. تا می تونید مایعات بخورید. ناراحت شدم.

ممنون

ریحانه سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 10:57 http://aa88n89.mihanblog.com/

کجایی دلاک جونییییی؟؟؟؟؟

زیر سایه تون

رزا سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 07:54

سلام خوبی خانم نگران شدم از غیبت طولانی مدتتون لطفا یه خبر کوتاه هم شده بدین که بدونیم سلامت هستین

به روی چشم

په پو سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 01:13 http://www.aski-ewin.blogsky.com

امیدوارم علت تعطیلی حموم، نهار و نماز باشه!

بله نماز جعفر طیار بود

مهسامامان دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 12:43

سلام من خواننده جدید هستم که کل آرشیو اون یکی وبلاگت رو خوندم.ولی فقط تا سال 92 پس بقیشو بلاگفا چیکار کرده آخههههههه.من بقیه داستانو میخوااااام.چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ بهر حال خوشحالم که باهات آشنا شدم. اصلن همیشه آدمای خاص خواستنی اند. والسلام

چیزی رو که بلاگفا خورده باید گفت نوش جانش عزیزم . بلاگفای جهانخواره دیگه !!!
من هم خوشحالم باهات آشنا شدم ببخش خیلی دیر جواب دادم

سپیده دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 10:05 http://otagheaabi.blogsky.com

امان از این "همه چیز باید عااالی باشه"!!

اوففففففففففف کشت مرا

mahtab دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 08:20

سلام خانم خانما ، سرما خوردگیت بهتره؟

بلی

په پو شنبه 28 آذر 1394 ساعت 00:29 http://aski-ewin.blogsky.com

بانو جان؟ کجایید؟

زیر سایه ی دوستان

ریحانه پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:55

سلام دلاک جان
ببخش مزاحمت شدم...راستش ی چندباری دیدم شما تو وبلاگت اشاره کردی به کمک به نیازمندان و اینا...خوایتم بپرسم جای مطمئن سراغ داری؟
والا من ی کارمندم و میخوام یه کمک خیلی ناچیز بکنم به دوتا بچه یتیم ولی واقعا اعتماد ندارم به موسسات و اون قابل اعتمادهارو نمیشناسم, یکی دوتا جا را دوستان معرفی کردن, خواستم نظرت رو بپرسم,
ممنون میشم راهنماییم کنی
دست خدا بهمراهت

ریحانه ی عزیز اولا که خدا خیرت بده پیشاپیش قبول باشه . الان کیس خاصی رو نمی شناسم . تو آشتی رو می شناسی ؟
http://ashtiashti.blogsky.com/
این آدرس وبلاگشه برای یه تعداد بچه ی نیازمند دارن پول جمع می کنن . می تونی باهاش ارتباط بگیری و اگه اطلاعات بیشتری میخوای ازش بپرسی

mahtab چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:50

سلام بر عروس خانم گل و کد بانو، دیگه حسابی داری خانمی میکنی ی سر هم به چشم انتظاران وبلاگ نمی زنی
البته خوش و خرم بودن شما ما رو هم سرحال میکند

اختیار دارین مامان گل

رزا چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 09:44

نمی دونی چه عشقی میکنم وقتی می خونمت حس اینکه یکی همین دورو ورها داره خوشبخت زندگی می کنه آدم و سرحال میاره این روزها که نمینویسی من به تکرار می خونمت و هر دفعه لبخندم پررنگ تر میشه از قبل الهی همیشه برامون از خوشیهات بنویسی

از بس که روحت والاست و دلت بزرگه خدا بهت خیر بده که خیرخواه دیگرانی

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 01:50 http://nimehdovom.blogfa.com

اصلاحیه جواب به خانوم آشتی:
زندگی با بلدوزر از رو من رد شده تا من به این درجه رسیدم

شادیت روزافزون

نه هیچ بلدوزری نمی تونه از روی من رد بشه . ینی تا حالا که نتونسته !
تو هم همچنین سهمت از خوشی های دنیا فراوون

آسمان هستی سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 18:14 http://skyhasti.blogfa.com/

سلام عزیزم چطوری خوبی؟؟؟؟؟؟
چه خبرا عزیزم اوضاع و احوال؟؟؟؟؟
خوش و سلامت باشی گلم

خوش و سلامتم ممنون که سراغم رو گرفتی . شاد باشی

mahnaz سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 13:18

salam dalak jan,
koli vaght bod ke be weblog ghablit sar mizadam va hey migoftam chera in dokhtar dige neminevise:( khaily roza moghhe nahari miomadam matalebio ke neveshte bodi mikhondam va bad por energy miraftam donbale karam, bad ke neveshtehat tamom shodan dobare shoror mikardam az be besmelah weblogeto khondan va jalebe ke hamchenan dosteshon daram va khondanesh halamo khob mikone. barat az khoda behtarinharo mikham va man dar moghabele in darya delit tazim mikonam.

په پو دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 18:46 http://aski-ewin.blogsky.com

با خودم فکر می کردم نکنه الان که خونه تون رو راه انداختید رفتید سراغ اون عمل مورد نظر. اومدم احوال بپرسم که دیدم نظراتو تایید کردین و خدا رو شکر حالتون هم خوبه. شما شاد باشید و گهگاهی به ما هم چهره ای نشون بدید واسمون کافیه!

عزیزم البته که باید دنبال اون کار برم . اما امان از این دکترهایی که هر کدوم یه نظری دارن . خوش باشی

آشتی یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 10:14

سلام گل من.
حسرت عقلت رو میخورم!!!!!!

اختیار دارین چوبکاری می کنین بانو من با بولدوزر از روی یه زندگی رد شدم تا به این تجربه ها رسیدم اما کار تو فقط آباد کردن بوده و هست

مهسا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 08:52

سلام دلاک مهربون
چقدر خوبه که کمتر می نویسی . این یه پیغامه خوبه . یعنی سرت گرم زندگی و عشقته . الهی هزاران بار شکر . کم خبر بودن از تو هرچند واسه دوستدارانت مثل من خیلی سخته . اما وقتی می دونیم که تو غرق لحظه به لحظه زندگیتی و داری لذت می بری خوشحالیم . الهی یهزاران بار شکر .زندگی به کامت باشه همیشه

از محبتت یه دنیا ممنونم . سرم صرفا به خوشی گرم نبوده مهسا جان در حال بازیابی خودم تو شرایط و موقعیت جدید هستم

آزاده شنبه 21 آذر 1394 ساعت 18:08

معرکه ای عزیزم. ایکاش من هم چنین کنم

اگه بخوای با اصول زندگی خودت می تونی نقشه ی جدیدی برای بقیه راه بکشی

ساره چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 21:13

سلام
یکسالیه وب شما رو میخونم...من هم میخوام یکی بیاد تو زندگیم...آدم باشه مثل آقای خواستگار...میشه منم دعا کنید...شیرینی زندگی گوارای وجودتان...

دعا که حتما برای خوشبختی ات می کنم ولی دلم نمی خواد فکر کنی خوشبختی و رسیدن به موقعیتی که آرزوش رو داری برای هیچکس هیچکس هیچکس آسون بوده !

په پو چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 16:09 http://aski-ewin.blogsky.com

دیگه رسما پست می خوایم.

چشم

پری سا سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 15:23

ولی من مثالتو متوجه نشدم!
چرا دودش دیگران خفه میکنه؟
مشبه،مشبه به،و وجه شبه را توضیح دهد لطفا!

متولد چه دهه ای هستی ؟ اگه بچه ی جنگ بودی منظورم رو متوجه می شدی
وقتی چراغ گردسوز یا فانوس رو فیتیله اش رو بدی بالا چراغ زرد می سوزه و دود می کنه . در همون لحظه نورش بیشتر میشه اما چند دقیقه بعد شیشه چراغ رو دود می گیره ، و دودش چشم رو می سوزونه و البته که بوی نفت گلو رو هم می سوزونه خلاصه که بالا دادن فیتیله ی چراغ نور موقت بیشتری داشت که آزاردهنده بود . بعد هم خود فیتیله سوخته بود و باید سوخته هاش رو قیچی می کردن تا دوباره شعله اش آبی بشه

طرلان سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 14:32

دلاک جونم الهی هزار هزار بار شکر برای این آرامش قشنگت،خیلی دعاگوت بودم، ایشالا عشق و آرامشتون همیشه پایدار باشه که لایقشی، خیلی تشبیه فیتیله رو دوست داشتم، راستی چند تا عکس گذاشتم دوست داشتی بیا ببین عزیزم

برای تو هم همینطور ایشاالا خدای وسیله ساز و سبب ساز خودش اسباب آرامش و شادی قلبت رو فراهم کنه

په پو دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 15:49 http://aski-ewin.blogsky.com

میشه کمی در مورد این نظم ذهنی توضیح بدید؟

اجازه بده به قوام برسه چشم مفصل درباره اش میگم

په پو یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 15:16 http://aski-ewin.blogsky.com

در حال حاضر باید وقت آزادمو برای پارو کرون برف تنظیم کنم! کلی برف اومده اینجا. عکساشو گذاشتم تو وبلاگم.

خوچچچچچ به حالت عکس ها رو دیدم عزیزم

رزا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 10:20

مهربونم تو این روزها که خدا به یادته و تو به یاد خدا هستی مارو هم دعا کن

به روی دو دیده

لیلی قصه ها شنبه 14 آذر 1394 ساعت 09:09

خداروشکر که این همه ذوق و شوق داری... انشاله که روز به روز زندگی برات شیرین تر و لذت بخش تر بشه

خدا رو شکر که دوستهای خوبی مث تو دارم

شیرین جمعه 13 آذر 1394 ساعت 03:34

دلاک جان من خواب نما شدم یا اینستات خصوصی نیس دیگه! یعنی من الان دارم خواب میبینم ؟
در هر حال موچکریم خانووووووم دلمان بسسسسسی باز شد که اینستاتون باز شدن
دلاک جااان هر وقت زرشک پلو میخورین از عوض بنده هم نیت بفرمایین لدفن
با تچکر

شیرین جون اینستا فقط یک هفته یا کمتر پرایوت بود . زرشک پلو هم به روی چشم .

آبانه پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 16:51

الحمدلله رب العالمین
خدا رو شکر که طعم شیرین خوشبختی رو زیر دندونت مزه مزه میکنی

الهی که نصیب تو هم بشه به زودی زود

سارا پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 11:56

قطعا تو اون لحظات هم خدا داره قربون صدقه ی تو میره.

خدا قربون صدقه ی همه مون میره

من پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 11:06 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوشبختی خوبه
شکر خدا

خدا رو صد هزار بار شکر

په پو چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 23:51 http://aski-ewin.blogsky.com

ای جان... چقد برای حال دلتون خوشحالم. خدا رو شکر که بعد از هر سختی آسونی تو راهه.
آقا اگه بدونید چقد این نصیحت شما منم راحت کرده. دیگه مثل سابق تو فکر تمیزکاری نیستم. همون یه ذره جمع و جور که می کنم بسه. اینقده راحت شوم. خدا خیرتون بده والا.

حالا برای وقت آزادت برنامه ریزی کن . به خودت برس کتاب بخون موزیک گوش کن

لیمو شیرین چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 21:32 http://Like-nobody.blogfa.com

سلام دلاک جانم،چه پست آموزنده ای! هر روز یک کار...!حتما امتحانش میکنم.
انشاالله فیتیله زندگیت دوام ابدی داشته باشه...

موچکرم لیمو جان

نرگس چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 17:42 http://azargan.blogsky.com

ای جونم به عروس خانوم گل که خیلی خوب هوای خودش وحال وروزش رو داره وبهترین هارو برای خودش وخانواده اش درست میکنه چقدر این ارامش خوبه چقدر ادم نیاز داره که بدای خودش باشه ایشالا همیشه خوب وخوش باشی گلم

آرامشی که خودم به خودم هدیه میدم خیلی شیرینه نرگس جان

شیرین چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 14:41

اینستا رو خصوصی کردی منی که اینستا ندارم چیکار کنم خب
دلاک نمیدونم امروز کامنت ها رو میخونی یا نه ولی میشه به حرمت امروز برای من ارزوهای خوب بکنی به حرمت اون لونه عشقی که با سختی و خون دل به دستش آوردی..

باور کن که روز اربعین برات از ته دل دعا کردم ایشاالا که هر حاجتی تو دل پاکت هست به بهترین شکل روا بشه عزیزم

سهیلا سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 19:06 http://nanehadi.blogsky.com

بالخره راهش رو پیدا کردی

آره والله بالاخره فهمیدم راحت گرفتن تنها کلید همه ی مشکلات دنیاست

لیلی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 14:05 http://lilimeysami.mihanblog.com

دوست خوبم، کار درستی می کنی اینطوری سلامتیت هم تهدید نمیشه، مثال خوبی زدی خیلی به دلم نشست. (فیتیله چراغ) . شاد و شادکام باشی عزیزم.

سلامت و تندرست باشی لیلی جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.