حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

بازگشت به خویش

در واقع برگشتن به زندگی عادی بعد از تعطیلات برای ما تازه از امروز  قراره اتفاق بیفته  چون تا قبل از رفتن برادر آقای خواستگار که هنوز تو فاز دورهمی و استفاده از آخرین لحظه های حضور خانواده دور هم بودیم و بعد از رفتن مسافرمون هم  من و آقای خواستگار دوشب خونه ی مادر موندیم که یه هوو دور و برش خالی نشه اینه که تازه از امشب میریم خونه ی خودمون . اما یه وقت فکر نکنید مهمونی بازی تموم شدااااا فردا شب خاله جانم ما رو پاگشا !!! کردن ( یا خدا )  جمعه ناهار هم به صرف آبگوشت دعوتیم ، هفته ی بعد هم کرج مهمونیم . چند تا از دوستهای آقای خواستگار هم هنوز نیومدن خونه مون عید دیدنی .

خونه مون هم خمپاره خورده از بس ریخت و پاشه . 

از هفته ی بعد هم کلاس پیلاتسم شروع میشه ، دوره ی تخصصی طراحی دوخت هم احتمال از اردیبهشت شروع میشه .

راستی یادم رفت براتون بگم که چقدرررررررررر کیف داره اینکه ملت بیان خونه تون عیددیدنی بعد مانتویی که تو طراحی کردی تنشون باشه !

کلاس اصول رفتارم هم این هفته شروع میشه . 

خلاصه اینکه به محض برگشتن به روال عادی زندگی بیشتر براتون می نویسم .

من به این روزهای بلند امیدها بسته ام ...

شما هم اینجوری هستین که وقتی خونه خودتون نیستین رشته ی همه چی از دستتون در بره ؟

نظرات 16 + ارسال نظر
دکترانوشت چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 22:13 http://phdnevesht1392.blogsky.com/

آره منم خونه خودمو می خوام

به امیدددددددددددددد اونکه همه ی امیدها به دستهای گره گشای خودش بسته شده ایشاالا

شهره مامان حسینم یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 07:53

برای شرکت در کلاسهای اصول رفتار ادرس یا مشخصه ای بدی سپاسگزارم.کلاس پیلاتس عالیه موفق باشید.

ممنونم شهره ی عزیز

پری شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 14:03 http://mavatorobche.persianblog.ir

سلام دلاک جونم.عیدت مبارک گلی.

عید شما هم مبارک پری جان

ریحانه شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 12:45

الاااااااهی شکررررت
قربونت برم من ک چقدر ب من شور زندگی میدی مهربانم
برقرار باشی دوستم

خدا رو صد هزار بار شکر

سارا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 00:04

سلام دلاک جون خوش اومدی به خونه زندگیت. منم آرزوی آرامش دارم چقدر دلم میخواد همه چیز به روال قبل برگرده خیلی منتظرم برای شما و خودم میگم

سارا جان ایشاالا همه چیز اون جوری بشه که دوست داری

سهیلا جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 18:37 http://nanehadi.blogsky.com

دقیقا.

اگه شما پیشکسوتان همینطور باشید مایه شادی ما میشه

تیام جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 09:13

سلام دلاک جان سال نو مبارک...گلم میتونید در مورد کلاس اصول رفتاری بیشتر بنویسید؟

چشم تو یه پست در موردش توضیح میدم

شهره مامان حسینم چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 18:43

دلاک جون احسنت.جدیدا به چشم مشاور بهتون نگاه میکنم .اگه لطف کنی در مورد کلاس اصول رفتارت توضیحی بدی و راهنمایی کنی کجا باید برم ثبت نام کنم و ایا شرایط خاصی نیاز داره؟ هزینش؟ مکانش ؟ و خلاصه احساس میکنم نیاز دارم اگه کمک کنی سپاسگزارم عزیزم.

تا اون حدی که بتونم در موردش می نویسم

سارا روزهای دورا از خانه چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 12:25 http://perinparadais.blogsky.com/

برای این تغییرات رفتاری کتابی هست که معرفی کنید؟
کلاس اصول رفتار از کجا باید پیگیری کرد برای شرکت کردن؟
من خیلی دنبالشم حالا با مطالعه یا فیلم اموزشی همایش مشاوره میشه راهنمایی کنین

در موردش توضیح میدم ولی اجالتا میتونی به سایت دکتر شیری یا سهیل رضایی مراجعه کنی

رزا چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 11:16

آره فدات شم من هم اینجوری هستم وقتی یه مدت م
ثلا چند روز خونه نیستم برنامه هام بهم میره مثلا یه نمونه یادم میره کرم ها و مولتی ویتامین هامو بخورم کلا روال زندگی بهم میریزه

وای خدا رو شکر خوشحال شدم فکر می کردم من مشکل دارم

نرگس چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 10:01 http://azargan.blogsky.com

سلام گلم خداروشکر که میخواین برین دوباره به قلب ارامشتون واقعا ادم وقتی خانه خودش نیست کل برنامه هاش بهم میخوره ورشته کارها از دست ادم خارج میشه .راستی میشه کلاس کنترل رفتار رو یکم توضیح بدی وچطدری باید ثبت نام کرد ؟چقدر کیف داره که کارهای خودت رو پوشیدن ولذت بردی منتظر خبرهای خوب وراهکارهای خوبت هستم عزیزم.

ممنونم نرگس نازنین همیشه به من لطف داری

سانیا چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 09:44 http://saniavaravayat.blogsky.com

اوه چه سر شلوغی داره دلاک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشالله به همه کارها میرسی . والا ما تو خونه خودمون هستیم هم کارهامون از دست در میره چه برسه نباشیم .
یک سفر رفتم برگشتم اشپزخونه رو داشت اب میبرد ....
قبلا مردم فقط تا 13 میرفتند عید دیدنی نمی دونم چه حکمتیه الان تا اردیبهشت رو میرن . منم 3 تا اخرهفته رو مهمون دارم و مهمونی دعوتم همش هم عید دیدنی ها

البته من مهمونی رفتن و مهمونی دادن رو خیلی دوست دارم اما خب وقتی همه چی نظام خودش رو داشته باشه

غ ـزل سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 16:49

بله در رفته نه اینجوررررر

لیلا شبهای مهتابی سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 15:59 http://www.yalda4000.blogfa.com

سلام عزیزم... عیدت مبارک. آفرین به این تحولات.... آره من دقیقا اگه خونه خودمون نباشم تموم رشته ها و.....زندگیم از دستم در میره.... دقیقا همینطورم

چه خوب که مث خودمی

مهسا سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 15:52

دلاک جان

کارهای خونت رو برای تمیزی همه رو خودت میکنی یا از کسی کمک میگیری؟

مهسا جان در حال حاضر خونه ی ما خیلی کار خاصی نداره یه نظافت مختصر داره که آخر هفته ها انجام میدم اما وقتی خونه رو تحویل گرفتیم چند سری کمک گرفتم . شب عید هم گفتم یکی اومد یه روز خونه رو لیسید و رفت . خدا رو شکر الان دیگه خونه روتین خودش رو پیدا کرده

گیسو سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 15:29 http://Monolog-ha.blogsky.com

خوبه که اقوام دعوتتون میکنن.
من مثلا تازه عروسم ولی پنج بار جایی دعوت نشدم.

گیسو جان اگه اندازه ی من مهمون داشتی و مهمونی داده بودی حتما دعوتت می کردن اوففففففففففففف

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.