حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حی علی الفلاح

دوستان گل ، خواننده های مهربان

قراره یه نذری پنج شنبه افطار به کارتن خواب ها برسه ، ازتون خواهش می کنم اگر در محدوده ی شرق و شمال تهران تو محله تون یا مسیرتون جای ثابت و مشخصی رو می شناسید که کارتن خوابی رو بشه اونجا پیدا کرد تا پنج شنبه عصر برام کامنت بذارید و آدرس دقیقش رو بنویسید . 

لطفا آدرس دقیق باشه . 


نظرات 8 + ارسال نظر
خاله ریزه پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 10:32 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

قول باشه عزیزم

ممنونم

بانو پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 01:50 http://bisiar.blogfa.com

من تو مسیر چمران جنوب، خروجی ملاصدرا، زیر پل انگار کانال آب هست، اونجا به وفور کارتن خواب و ضایعات جمع کن دیده میشه
نمی دونم حالا به مسیرتون می خوره یا نه
نذرتون قبول باشه

لطف کردی بانو جان

رها چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 19:41

دلاک جونم پیغام منو دیدی؟

بلی

زهرا مهتاب گون چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 15:36

قبول باشه

قربونت برم مهربون من

الهام چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 14:05

سلام. میشه نقدی هم کمکی که به برگزاری این نذری کرد؟؟؟اگر میشه لطفا اینجا یا اینستا خبرم بده. ممنون

@elhamkhastkhodai.

نه عزیز دلم این یه نذر کوچیک خونگیه . نیازی به وجه نقد نداریم ازت ممنونم که اعتماد داری . من برای نذری که میخوام نقدی پرداخت کنم امسال ستاد دیه رو در نظر دارم که به زندانیان جرایم غیر عمد کمک می کنن

آرزو چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 10:01

سلام
من تو خیابان شهید مدنی شمالی، خ شجاع الدین داوودی (محله وحیدیه) یکی، دو نفر دیدم.

کجای این خیابون ؟

باران از مشهد سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 23:55

سلام دلاک خانم مهربون من در مشهد زندگی می کنم ایا می شه مالی کمک کنم البته شرمنده که خیلی الان دستم باز نیست اما دوست دارم تو یا علی تون شریک باشم

باران عزیز از حسن نیتت یک دنیا ممنونم ولی عزیزم این نذر نیازی به وجه نقد نداره نذر غذای خونگیه . ولی من خودم برای پرداخت وجه نقد امسال در نظر دارم به ستاد دیه کمک کنم برای کمک به زندانیان جرایم غیر نقد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 13:35

سلام من دو جا سراغ دارم و شاهد نذری دادن مردم بودم. حوالی میدان امام حسین و نیز بطور دقیق زیر پل چوبی به سمت میدان سپاه. اینها کارگران فصلی هستند که اکثراً جای خواب ندارند. روزها کار می کنند و شبها کنار خیابان می خوابند. نذرتان قبول خیلی خوشحال شدم.

دقیقا زیر پل چوبی به سمت شمال ؟ یا جنوب ؟
ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.