حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

خیلی وقت بود ازش فرار می کردم

اومدم یه اعترافی بکنم ، اینکه خیلی وقته حالم خیلی خرابه و حال خرابم رو هیچ چیزی خوب نمی کنه ... هر روشی که بلد بودم رو امتحان کردم که این غم بی دلیل ، دست از سرم برداره و نداشت ...

بیتا همیشه می گفت من اگه بدونم نیاز به مداوای ذهنی دارم حتا اگر شده گردنبند گردنم رو می فروشم و میرم خودم رو معالجه می کنم !

من امروز این کار رو کردم ، این ماه تولد آقای خواستگار بود و من ته مونده ی تمام حسابهام رو چلونده بودم برای کادوی تولد ، بنابراین چند تا سکه ی پارسیان داشتم اونها رو فروختم تا بتونم تو دوره های دکتر شیری شرکت کنم . 

اولین باره که دارم کلاسیک روح و روانم رو مداوا می کنم ! 

همیشه اهمیت دادن به خودمون خریدن گل و عطر و لوسیون بدن خوشبو و قر و فر نیست ... یه زخم هایی باید ریشه ای حل بشن .


محتاج دعاتونم  و دعاگوی سمج آرزوهای قشنگتون 

نظرات 21 + ارسال نظر
فریبا پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 13:03

یه آزمایش برای ویتامین دی سه و ب دوازده و مواد معدنی دیگه کمبود ویتامین دی سه باعث افسردگی بی دلیل می شه

باید چک کنم
ممنون از توجهت دوست مهربونم

ارام سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 23:13

سلام دوست قدیمی و عزیز من قبلنا وبلاگتون میخوندم زمانی که نامزد داشتم و تنها بودم و هزاران مشکل . یهووی چن روز پیش سرچ کردم و خدا رو هزاران مرتبه شکر که دوباره پیداتون کردم و بی نهایت استفاده کردم از نوشته های اموزنده تون . امشب میخوام بزرگترین مشکل زندگیم و حل کنم امیدوارم خدا کمکم کنه . ازخدا مبخوام شما و عزیزانتون همیشه سلامت باشین و خدا پشت و پناه شما باشه

خدا پشت و پناهت باشه و بهترین ها رو برات رقم بزنه

شیرین دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 19:50

دلااااااااااااااک خب بیا بنویس دیگه از خودت از دکتر شیری نازنین از کلاسا از شب یلدا
خواهش میکنم نذار اینجا سوت و کور بمونه
یا شایدم تو اینستا مینویسی و ماهایی که اینستا نداریم نمیتونیم بخونیمت
خیلی دوس دارم بیای و بگی حالت بهتر شده

شیرین جان تو اینستا خیلی بیشتر از اینجا فعالم چون دسترسی بهش راحت تره اما چشم حتما سعی می کنم بیشتر وقت بذارم

مهدیه یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 11:19

بسه دیگه دختر! دیگه بیا بنویس!
نمی گی این خونه رو اینهمه وقت خالی میداری ، ما قلبمون میگیره؟!

اطاعت قرباااااااااان

سمیرا جمعه 26 آذر 1395 ساعت 14:12

در پناه خدا باشی عزیزم

تو هم همینطور دوست مهربونم

آفتابگردان سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 09:48

خیییییلی عالی.اومدم بنویسم دلتنگ بیتا جون هم هستیم که دیدم خودشون اینجان
دلاک جون من بنوبه خودم ازت ممنونم که تجربیاتتو مه قطعا ارزشمندن به اشتراک میذاری خیلی جاها برام من الگو بودید و خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم از ته ته دلم برات آرزوی سلامتی وآرامش میکنم.

به من لطف داری آفتابرگدون عزیز خوشحالم اگر که تونسته باشم مفید باشم . بیتا هم که کارش درسته و همه اینو می دونن

خودیافته دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 22:45

سلام بر دلاک عزیز ما

دلاک عزیز، تو این دنیایی که پر از نویز هستش، ناراحت نشدن وست خود آدم نیست و باید اعتراف کنم که باهوشها بیشتر در معرض ناراحتی هستن چون خیلی مسایل رو بیشتر و عمیقتر میبینن. امیدوارم که رنگ شادی سریعتر به خونه دلتون پاشیده بشه و بیای حموم که بزنیم و برقصیم.

قربونت برم عزیزم یه بخشی اش البته محیطیه یه بخشی هم مربوط به توقعات زیادی آدمها از خودشونه که من به معضل به شدت مبتلام

غ ـزل یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 17:45 http://life-time.blogsky.com/

آخه دلاک جان مخالفتش یک مدلیه که میگه لازم نیست بری این دوره ها رو
منم وقتی میبینم اصرارم جو رو متشنج میکنه بیخیال میشم
اما شاید به مرور زمان بشه حلش کرد
ان شالله که این دوره برای شما نتیجه بی نظیری داشته باشه
من دوره سایه های شخصیت و تیپ شناسی اش رو خیلی دوست دارم برم

غزل جان هر طور که صلاح میدونی ولی دوره های غیرحضوری رو هم می تونی بگیری و گوش بدی اگر که خیلی مشتاق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 17:03

میشه راهنمایی کنی منم باید اقدام کن برای این کلاسها. چون یه روز خوبم دوباره یه هفته از زندگی تکراری سیرم

عزیز بی نام و نشان می تونی از سایت دکتر شیری استفاده کنی یا عضو کانال دکتر شیری توی تلگرام بشی و در جریان دوره های خانه توانگری قرار بگیری

غ ـزل شنبه 20 آذر 1395 ساعت 22:01 http://life-time.blogsky.com/

دلاک جانم
برای آرامش و شاد شدن دوباره ات از ته دلم دعا میکنم

منم خیلی دوست دارم دوره های دکتر شیری رو برم اما نمیدونم چرا همسرک کلا با اینجور چیزا مخالفه

غزل جان برای دعای خیرت یه دنیا ممنونم
عزیز دلم مگه قراره ما در همه ی مسایل با همسرهامون هم سلیقه باشیم ؟ هیچ اشکالی نداره که تو برای اون چیزی که فکر می کنی کیفیت رابطه تون رو بالا میبره در یه زمینه ای بدون توافق نظر همدیگه فعالیت کنی

فاطمه شنبه 20 آذر 1395 ساعت 17:47

یه چیزی بگم؟ من چننند ماه مطالب و به خصوص کانال دکتر شیری رو دنبال می‌کردم ولی الان یک ماهی هست سویچ کردم روی آقای سهیل رضایی و خیلی خیلی راضیم. اتفاقا این دوتا باهم دوستن و هردوشون روانشناسی یونگ رو دنبال می‌کنن ولی این کجا و آن کجا

فاطمه جان می دونم که دوره ها و تالیفات آقای رضایی خیلی تخصصی تر و به زبان علمی تری هست ولی خب هر کس یه ادبیاتی روش تاثیرگذاره . البته که من از کتابهای انتشارات بنیاد زندگی استفاده می کنم و دستشون هم درد نکنه

نازلی شنبه 20 آذر 1395 ساعت 11:00 http://www.n-nikan.blogsky.com

کار بسیار خوبی کردی
دوره های دکتر شیری واقعا عالیه
حتما استفاده کن و ادامه بده عزیزم
روح آدم که خسته باشه عطر و گل و .. مسکن های موقتیه
ریشه باید درست بشه

بله نازلی جان همینطوره

بیتا شنبه 20 آذر 1395 ساعت 10:35 http://www.ifutouchme.persianblog.ir

سلام جانانم نبینم بدحالیتو هرچند هممون داریم و جزلاینفک زندگیه آخ که چه کیف کردم ثبت نام کردی حالشوببر که بقدرصدتاسفرازبودن دراونجاانرژی ودرس میگیری...اقوودوووو چه کیفی کردم ازمن نقل قول کردی

همینطور بود عزیزدلم . همیشه و به همه گفتم که ازت خیلی چیزها یاد گرفتم

خواننده خاموش پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 19:14

سلام .خوب هستین . انشاالله که همیشه در ارامش زندگی کنید . من چند وقت پیش باهتون در مورد زندگیم مشورت کردم . یه خواهش داشتم . البته پر رویی هست . من تعریف کلاس های دکتر شیری را شنیدم ولی خوب ما چون شهرستانیم به این کلاسا دسرسی نداریم . می خواستم اگر براتون امکان داره و مقدوره هر جلسه که می رید کلاس اموخته هاتون را به طور خلاصه با ما به اشتراک بگذارید . البته گفتم پر رویی هست در خواستم ولی اگر از ته دل راضی بودین و وقتش را داشتین لطف بزرگی در حق ما کردین . با سپاس فراوان

دوست عزیزم ممکنه این کار از نظر اخلاقی درست نباشه البته که اون چیزی که مربوط ب تجربه ی من باشه رو همیشه باهاتون درمیون گذاشتم
حتما به مرور که مطالب کلاس تبدیل به جریان زندگیم بشه به عنوان بخشی از زندگیم شخصیم براتون بازگو کنم

شبره پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 18:20

انشالله که خیره

ممنون

مخمور پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 12:04 http://mastoori.blogfa.com

احسنت
احسنت
احسنت
من هم به زودی این کار را خواهم کرد. به تازگی 4 میلیون برای شرکت در کلاسی هزینه کردم کمی تنفس . اولیت بعدی شرکت در کلاسهای ایشان و بعد هم nlp است . انشاالله

زنده باد کارت برای من باعث افتخاره .

شیرین پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 11:23

خیلی چیزا میخوام بنویسم ولی آخرش میگم چه فایده دلاک خودش بهتر از من میدونه خیلی خیلی بهتر
حال دل منم تعریفی نداره ...

چرا این جوری فکر می کنی شیرین گل ؟ خیلی وقتها ما نیاز داریم چیزهایی رو که خودمون بهتر از هر کسی می دونیم از زبون کس دیگه ای بشنویم . من مشتاق شنیدن حرفات هستم

نرگس پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 09:49 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم چه کار حوبی واقعا یه موقع هایی همین کارها برای روح ادم خوبه من خیلی دلم میخواست بیام این کلاس رو ولی قسمت مالیش برام سخت بود موفق باشی عزیزم

نرگس جان اولا که می تونی با دفتر موسسه تماس بگیری و با خانم طلایی صحبت کنی در مورد شرایط پرداخت اقساطی شهریه بعد هم می تونی از دوره های غیرحضوری استفاده کنی که خودش خیلی مفیده

تیلوتیلو چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 18:06

الهی هرچه زودتر این زخم مداوا بشه و بشی همون شاد و خندان قبلی

ممنونم با محبت من

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 17:46

فاطمه چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 15:28

خدانکنه غمگین باشی الهی زخم های دلت زودتر دوا بشن کلاس های انگیزشی واقعا عالیه .. بین خودمون باشه من که پول ندارم برم دوره هاشون همین همایش های رایگانشون که برا معرفی دوره هاشونه میرم کلی حالم خوب میشه تامدت ها شارژم و به دیگران انرژی میدم امیدوارم تو هم به آرامش برسی

فاطمه عزیز می تونی با دفتر خانه توانگری صحبت کنی و شرایط پرداخت اقساطی شهریه رو بپرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.