حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

در رُستنگاه جان من جوانه ای سر برآورده ...


هنوز هیچیک از نزدیکانمون خبر نداره . فردا شب بمناسبت تولدم خواهرها و مادرها مهمون ما هستند و قراره در عین حال که ازشون فیلم می گیریم این مژده رو بهشون بدیم .


نظرات 114 + ارسال نظر
شیرین جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 16:30

خصوصی
دلاک جونم میشه ازت خواهش کنم این چن روزه برای من یه دعای ویژه بکنی
به نی نی هم بگو لطفا

به روی چشم

آنا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 13:52

عزیز دلم مبارکت باشه

سکوت محض دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 13:08

سلام واقعابهتون تبریک میگم من به شما به خاطر این همه زیبایی و عشق وانرژی مثبتی که دارید واقعا تحسینتون میکنم ....من ازخواننده های شمام وخیلی قدرت خلق اثر دارید....
موفق وانشاله دامنتون سبز سبز باشه

ماناخانوم شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 03:04

اخه من نمیفهمم داشتن موجودی که ازاولش فقط زحمتوهزینستولیخوابیوسختی وحشتناک چه لذتی داره اونم بچه های الان که علاوه برسختی های معمول توقعات وحشتناکم دارن ادم میلیاردرم باشه خودش مهمتره تااینکه یه عمرزحمت بکشی ازمهمونیوخریدومسافرتوخواب بی دغدغه بزنی ک یه توله بزرگ شه بعدبخاطریه دختریاپسردیگه همه چیوفراموش کنه من که شخصیتم ابنوقبول نداره تاابدکنارهمسرم بیدغدغه وبی مفتخورحال میکنم ساعت۱۱شبم بهوبه کلم بزنه ببرتم جایی بایدباروبندیل جمع کنه بریم بی بچگیوعشقه،

نظر شما به شرطی که به کسی توهین نکنید کاملا محترمه

Azra جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 19:52

عزیزم... مزه مزه کردن طعم شیرین مادری گوارای وجودت.... الهی که نی نی نازدانه به کفایت مهمون وجودت بمونه و به موقع مهمون آغوش پر مهرت بشه.
الان نزدیک تری به خدای مهربون... خیلی نزدیک تر... برای همه کیانی که در آرزو ی این لطف بی نهایت خدا هستند دعا کن. لطفا

اطاعت امر به روی چشم دینیه که به گردنمه

اذی دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 20:54

تبریک میگم عزیزم خیلی خوشحال شدم

عاطفه دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 19:40

وااااااااای دلاک جووووونم مبارکهههههههه عزیزم...همین الان خوندم و نتونستم خاموش بمونم...خیلی خیلییییی برات خوشحالم عزیزم

بینهایتتتتتتت خوشحالم دلاک
مبارررررررک باشه عزیزم
خاب از سرم پریدددددددد
مبارک مبارک مبارک

آرزو یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 19:44

عزیزم میشه بگی فیبرومات چه اندازن؟منم فیبروم دارم ٣ تا ١ سانتی و خیلی نگرانم
٣٢ سالمه

چه سایزی میخوای ؟ 3/5دارم 4/5 دارم 5/5 هم دارم

مهسا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:17

مرسی از جوابای پر از مهرت

مهسا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:38

چرا دلاک جان خواستم ولی تا حالا نشده

39 سالمه و انگار دیگه نمیشه و فکر میکنم دیگه دیره برای من و امکانش به طور طبیعی وجود نداره و راستش کشش و توان درمان های ناباروری رو هم ندارم

خجالت:

ببخشید که نظر میدم ولی حدس می زنم که آدم جنگجویی نیستی . اینکه خودت دلت بخواد زود تسلیم بشی یه مساله است اینکه نمیشه یه مساله دیگه است ...
اگر میخوای تسلیم بشی نذار حسرتش تو دلت بمونه ازش رها شو ولی اگر نمیتونی با نداشتنش کنار بیای براش بجنگ

مرضی یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:29

[ بدون نام ] یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 05:11

خیلی تبریک میگم, انشالله که تا همیشه زیره سایه پدر و مادرش خوشبخت باشه

تیام یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 00:08

سلام. ..خیلی مبارکه...انشالله بحق این روزهای عزیز بچه صحیح وسالمی بدنیا بیاری

مرجان شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 22:21

مبارک باشه خیلی خیلی خوشحال شدم .همیشه زندگیت پر از شادی وآرامش باشد

پریسا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:06

خیلی مبارک باشه امیدوارم به سلامتی دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادر مهربونش زنده و سلامت باشه

ماه مان نوژا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:32

دلاک جون

با تمام وجودم برات آرزوی سلامت و سپری کردن 8 ماه بارداری با عشق و سلامتی دارم
ایشالا به زودی فرشته آسمونیت ، زمینی بشه و ما خوشحال از دیدن روی ماهش

البته در اینستا هم برات کامنت گذاشتم
دوس دارم عکس العمل مادرتون رو بدونم
ایشالا دو قلو باشه

khorshid شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:50

سلام
هزار بار خدا رو شکر به خاطر اینکه لایق این بودین که امانتدار فرشته ی خدایی باشین. عزیزم. ان شالله این دوره هم به سلامتی پشت سر میذارین. ان شالله توکل به خدا

ط±ط²ط§ شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:43

وای عزیزم الهی قوربونت برم دلاک جان فدات شم امسال سال خبرهای خوب برای منه اول هیلا جون بعد هم شما الهی به سلامتی عزیزم وای عکس العمل خوانواده ها واقعا جالبه عزیزم الهی که عکس نی رو برامون بزاری و من هم مثل الان ذوق کنم

مهشید شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:42

حیف نبود بین این همه زیبایی ، بین این همه تبریکی که حتما هست ، بین این همه حس و حال خوب، این کامنت بی محتوای پر انزجار حسود بیاد بالا؟ دلاک عزیز، بل خودندن نوشته هات ، با قدم به قدم آلایش روحت، منم خودم رو صیقل میدم. دل من هم به درد میاد ازین حرف های بی سر و ته. به یمن وجود انسانی تازه، خدا شفا بده ذهن های بیمار رو

دوست داشتم بدونید که از این دست کامنت ها هم همیشه دارم

خودیافته شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:41

خیلی شرم آوره. یعنی .... هیچ حرفی واسه گفتن ندارم... فقط میتونم بگم کسایی که قدرت درک زیبایی ها رو ندارن، با خراب کردن زیبایی سعی میکنن عقده ها و گره های کور درونشون رو پاسخ بدن. این کامنت منو یاد اون آدمهایی میندازه که تو کشور همسایه زدن و تمام مجسمه های موزه رو شکستن. میدونین چرا؟ چون اون تروریستها تو زندگیشون از خلق کردن حتی یه نقاشی کوچیک لذت نبردن. من هم نقاش نیستم اما با دیدن اینکه یه نفر با عشق داره یه زیبایی رو خلق میکنه لذت میبرم....
با دیدن اینکه یه نفر داره سعی میکنه که با گذاشتن دونه دونه آجر زندگیش رو بسازه لذت میبرم و درس هم میگیرم....
( میدونستم اخلاقیات جامعه ما خیلی پایین اومده اما نه تا این حد) واقعا شرمساره...
دلاک جان خداوند عالم یار و یاور خودت و جوونه باشه. شاد باشی.

مهدیه شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:31

نزدیک سه ساله که دارم وبلاگتو میخونم و اولین بار که کامنت میذارم : از صمیم قلب بهت تبریک میگم

شیرین شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:22

دلاک نمیخوام کاسه داغ تر از آش بشم ولی واقعا یخ زدم این کامنت رو خوندم
منم کمبودهای زیادی در زندگیم دارم حسرت های خیلی زیادی....
ولی از خوشحالی دوستانم و خوشبختی شون منم احساس خوشبختی میکنم
برای این جور آدما هم دلم میسوزه احساس ترحم میکنم فقط همین
خودت رو ناراحت نکن

ریحانه شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:17

:عصبانی

ناراحت نباش گلستون پر از خاره تو از زیبایی گل ها و عطشون لذت ببر

سمیه شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:08

وای خیلی خیلی مبارک تبریک می گممممممممممم کلی ذوق کردم و خوش حال شدم خیلی خوبه ایشااله به سلامتی ولی به نظرم بعد سه ماه علنی کنید و به همه بگید
ضمنا از کامنت بالایی شاخ داراوردم واسه چی تاییدش می کنین یا جوابشو می دین خوب

سایه شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:05

دلاک عزیز چرا با همچین کسانی دهن به دهن میشی حیف اعصابت نیست
یه شکایت به پلیس فتا کن و بقیه شو بسپر به اونا تمام..
بیشتر این .......... بخاطر حسادتی هست که به بقیه دارن خدا همه مریضا رو (چه روحی چه جسمی) رو شفا بده

من خوندم و جواب دادم و گذشت و تموم شد

مامان فرشته های شیطون شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:51

مبارک باشه نی نی گولو دار شدنتون

یلدا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:47

خیلی بهتون تبریک میگم دلاک عزیز.امیدوارم بارداری راحت و شیرینی رو تجربه کنی.
از مطالبت خیلی لذت میبرم و استفاده میکنم.در مسیر کمالی که در پیش گرفتی موفق و پیروز باشی

سارا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:16 http://parepoore.persianblog.ir

یا امامزاده بیژن!

هاهاها

آبگینه شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:14 http://abginehman.blogfa.com

تبریک میگم عزیزم. قدمش خیر باشه براتون
کاش اون کامنت بی ادبانه رو تایید نمیکردی

مامان پسرا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:14

مبارکهههههه، ایشالا ی پسر گوگولی مگولی خوشگل، خدا بهت بده عزیزم

مهسا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:12

عزیز دلم نمی دانی خوندن این پست اول روز شنبه چقدر بهم انرژی داد چقدر خوشحالم کرد. الهی که به سلامت بدنیاش بیاری. نامدار باشه عزیزم .مواظب خودت باش . راستی با توجه به ف ی ب ر م مواظب خودت خیلی باش بیشتر استراحت کن . بدنیای مادرانه خوش آمدی . مادر مامان مامی ..... واژه نابیه که امیدورام قسمت تک تک کسانی که در انتظارند بشه .

ساجده شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:07

سلام عزیزم مبارک باشه. چشم شما وآقاتون روشن .

رها شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:00

هزاران هزارا بار مبارک باشه این خبر خوش و کامت عسل!
ان شالله دوران شگفت انگیز بارداری برات به بهترین شکل ممکن سپری بشه و زود زود میوه ی زندگیتو بگیری بغل.
آخ من چه دلم غنج می ره وقتی یاد کنجدت می افتم.
کنجد خاله !

از خدا میخوام که راه رو برات هموار کنه و با خواست خودت و عنایت خدا روزی تو بشه رهای مهربون
خاله جون جون من خیلی بزرگتر از کنجدم چرا منو دست کم می گیری ؟؟؟

الهام شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:59

سلام تبریک میگم بهت عزیزم ... انشاءاله زندگیت با وجود این جوانه، شیرین و شیرین تر بشه...
ضمنا امیدوارم دیگه دلاک حموم زنونه نباشی ( من این اسمو دوست ندارم نه دلاکو نه حموم زنونه رو)
چرا میزنی .. نظرمو گفتم خوب

amine شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:50

یا امام زاده هوشنگ... این کیه باز؟؟؟ این چه کامنتیه که برات نوشته؟؟؟؟؟؟ دیوونست؟؟؟؟؟ خدا شفا بده

دوستیه که از من خیلی چیزا یاد گرفته و خوندن این وبلاگ براش مفید بوده !!!

قاصدک شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:37

فرشته ت به سلامت .. الهی بهترین ها برای شما باشه ..
حضور این معجزه ی درونت رو تبریک میگم عزیزم ..

مریم شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:37

مبارکا باشه انشالله به سلامتی

سر سبزی دشت شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:30

سلام عزیزم خوبی مباررررررررررک باشه گلم انشالله به سلامتی نه ماه رو پشت سر بزاری و نوزادت رو در اغوش بگیری آمین :راضی

ماریا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:29

ای جونم مبارک باشه عزیزدلم خیلی مبارک باشه خیلی زیاد ..

سانیا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:27 http://saniavaravayat.blogsky.com

وای عزیزم تبریک میگم . تو اینستا تون هم دیدم که به سلامتی داری مادر میشی بهترین ها لیاقت توست ..هدیه تولد خداوند بهت رو تبریک میگم عزیزم

آفتابگردان شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 08:35

وااای عزیزم خیلی مبارکه.ایشالا به سلامتی.

یگانه شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 08:32

سلام بانو
از الا تبرییییییییییییییییییییک

یگانه شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 08:24 http://yegane-a.blogfa.com

سلام خانمی
از نگار "من و تو و رقص زندگی "خبری ندارید ؟
نگرانشم
لطفا اگه حخبر دار شدین به وبلاگ من یه خبر بدین

عزیزم من وقتی خبردار میشم که خودش یه خبری تو وبلاگش بذاره

شیرین جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 23:41

هورااااااااااااااااااااا
الهی هزار مرتبه شکر
به دل خوش و با سلامتی دلاک جونم
به آقای خواستگار هم تبریک میگم

ترانه جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 16:15

واییییی تبریک.به سلامتی دنیا بیاد

ماهی جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:37

تموم موهای تنم سیخ شد. قشنگترین خبری که میشد بشنفم رو شنفتم. مبارکت باشه
من همون دوستیم که برات دعای بسم الله رو از پدرشوهرم گذاشتم. نمیدونم هنوز داریش یا نه؟ اگه داریش همراه خودت نگهش دار.

دقیقا خاطم هست باز هم از لطفی که کردی ممنونم . چشم حتما

مامان آدتمیس جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:12

به سلامتی عزیزم امیدوارم در صحت و سلامت خودت و نی نی و همسرت روزای خوبی بگذرونید

عاطفه جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 14:31

دلاک جان از خدا میخوام هرچی میخوای بهت بده نوشته هات خیلی. خوبن خانوم مهربون

مارال و آلنی جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:13 http://maraloalni.blog.ir

وای دلاک جان مبارک چه خبر خوبی بود

روزی تو باشه عزیززززززززززززززززز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.