حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

پروژه ی بعدی

همه ازم ایراد می گیرن که دختر جان چرا با همه ی این فشارها و بدوبدوها دو روز مرخصی نمی گیری سر حوصله به کارهات برسی ؟

و من لبخند می زنم و نمی گم که مرخصی هام رو دارم ذخیره می کنم برای روزهای طلایی  تو خونه ی خودم پرسه زدن ، از خواب بیدار شدن و بعد از صبحانه راهی کردن آقای خواستگار و پلکیدن تو خونه ی خودم ... 

پروژه ی بعد از شو روم ، انتخاب تیپ و رنگ و مدل مبلمان منزله ، هیچ ایده ی ذهنی ای برای این موضوع ندارم . 

نظرات 17 + ارسال نظر
Bahar چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 16:06

جونم تو اینستا کلمه ی جهیزیه رو که سرچ کنی کلی پیج میاد که اطلاعات فوقالعاده ای درمورد خرید جهیزیه و نحوه ی دیزاین میده،حتما سری بزن،یه سری پیج هم هستن که عروس جونا بعد چیدن خونشون عکس خونه ی خوشگلشونو میزارن،به من که خیلی کمک شد انشاالله برای شما هم اینطور باشه،راستی سلااام دلاک :))

بهار جون جونم مرسی از همه ی دایرکت هایی که فرستادی و اطلاعاتی که دادی عالیییییییییییییییییییییییییی بود . عاشقتم که اینقدر پیگیری

سارا دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 14:59

سلاااام. حالا باید از طریق لینک آشتی پیدات کنم؟ فکر می کردم قراره فقط تو اینستا باشی. خونه نو مبارک. امیدوارم خونه واقعیت هم به دلچسبی خونه های مجازیت باشه.

عزیزززززززززززززززززززززززززززززم مرسی از تعبیر زیبات .

ظریف پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 18:33

دلاک عزیز
اول از همه زیارت قبول ان شاءالله سالهای سال همراه آقای خواستگار و خانواده ای که دوتایی می سازین سفرهای خوب خوب برین
دوم در مورد دیزاین منزل توی اینستا صفحه نوعروس هست ایده های جالبی داره
سوم بعد از یافت آباد یه محلی هست به اسم میدان معلم شهرک ولیعصر خیابان حیدری جنوبی خیابان وحدت کلا تولیدی سرویس چوب هستش مبلمان غذاخوری سرویس خواب بوفه میز تلویزیون عسلی هر چیزی که فکر کنین خوبیش اینه که چون تولیدیه شما می تونین صفر تا صد کار رو به سلیقه خودتون انتخاب کنین و تغییر بدین همشون توی پاساژهای یافت آباد مغازه دارن و کارخونه هاشون توی شهرک چهاردانگه است ولی قیمت هاشون قابل مقایسه با یافت آباد نیست پیشنهاد می کنم یه سری به اونجا بزنین مطمئنا دست خالی بر نمی گردین

وای دوست مهربونم چقدر اطلاعات خوبی بهم دادی ممنون . آخه میدونی مبل مشکلش اینه که تو نمی بینی توش از چه موادی استفاده کرده فقط رویه اش رو می بینی اگر بشه اونجا آدم منصفی پیدا کرد خیلی هم عالیه

بانو سرن چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 15:33 http://serendarsokoot.blogsky.com/

حتما حتما حتما. ما که از خدامونه.
راستی پسر منم هنوزم مث پنبه سفیده خاله چشم آهوییش اصلنم شیطون نیست و قول می ده وسایل خونه عروس خانوما رو دست نزنه

تازه دست هم بزنه قربون دستهاش . من قبل از اینکه اون بتونه خسارت به خونه من بزنه به مامانش خسارت گنده میزنم چون پسرش رو درسته قورت میدم

بانو سرن چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 05:22 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خونه توحتما یه خونه گرم و شاد می شه

البته اگر که تو و قند عسلت مهمونش باشید

محبوبه سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 16:43

عزیزم تو اینستا منشن میکنم که پیجو ببینی..سلیقه ات مطمعنا عالیتر از این هاست..محض یاداوری..

خیلی خوشحالم می کنی . در ضمن لطف فراوون هم داری

زهرا مهتاب گون سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 16:03

سلام زیارت قبول شبهای قدر برایت دعا کردم

عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززم عاشقتم مطمئن بودم که تو اون شبها سهمی از نیایش های قشنگت دارم مرسی از این همه مهربونیت . اگه تو رو نداشتم کی همیشه و همیشه برام خیر می خواست ؟ هان ؟
خدا بهت خیر بی اندازه بده

رها سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:40 http://rahaaaomidvar.blogsky.com

خواهش میشه عزیز جان :) خب میدونی راستش ایده آل رنگای روشن هست. مثلا من سفید و آبی یه سرویس دیدم خعلی خوب بود. در واقع سفید و آبی و گل گلی! ترکیب رو اگر بببینی عاشقش می شی. اما اما ! یه امای بزرگ برای سرویسهای روشن وجود داره و اونم چرک شدن زود و مشکلات شتشتو و ... هست. اگر با این وجه از قضیه مشکلی نداری، تردید نکن و روشن بخر! پیشنهادم اینه که اگر خونه فقط جا برای یه دست سرویس داره، از این کاناپه ها ال شکل بگیری که می شه از هم جدا بشن و تکی هم میشن. اونا خیلی سازگاری دارن با فضای خونه. وسایل قدیمی اگر قابلیت تبدیل به احسن شدن دارن، میتونی بفروشی و یه تیکه وسیله جدید بگیری. البته در مورد وسایل آشپزخونه نیازی نیست. شاید تو وسایل چوبی بیشتر نیاز باشه.
حالا یه چیز بگم بخندی! من که اینهمه از خودم نظر در می کنم، تنها چیزی که واسه جهازم رفتم خودم به تنهایی خریدم، یه دونه سفره و یه دونه گلدون بود!!!!
اینقده که کار بود، تمام وسایل رو مامان و بابا خریدن ! البته با پیش زمینه ای که از سلیقه من داشتن.
ها تا یادم نرفته ! روتختی فانتزی نخر که بیچاره میشه آدم ! یه سرویسی برای خواب بگیر که هی مجبور به جمع کردنش نباشی و روزانه بشه ازش استفاده کرد. تو اینستا یه پیج هست من منشن می کنمت .
چه قده افاضه نمودم :*
بهترنی ها نصیبت خانوم جان

اف سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:13

نـــــــــــــــــــــَه بابااااااااا؟!
واقعنی؟!

به امید خدا

ساناز سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 13:21

فقط به راحتی خودت فکر کن وسلام. فقط نرو تو خط کرم قهوه ای . خونه دلاک باید گرم باشه و پر از انرژی. شلوغ و یخ و دلمرده و متین سنگین نباش. البته این حس منه ها

تنها رنگی که هزار در صد می تونی مطمئن باشی که دلاک سراغش نمیره کرم قهوه ایه !!!
البته رنگ فرشهام مسی ئه باید یه ربطی بهم داشته باشن ولی کرم قهوه ای حاشا و کلا

حست دقیقا درست بود

mahtab سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:54

سلام دلاک عزیز، زیارت قبول خانم
مطمئناً بهترین ها رو انتخاب میکنی برای خونه عشقتون
حالا به سلامتی کی این روزهای طلایی میرسن عروس خانم؟

هر وقت خدا برامون بخواد ... دقیق نمی دونم می دونی که خونه پیدا کردن کار راحتی نیست امید به گشایش خدا دارم

اف سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:48

بَرَه!

افی همسایه نمی خوای ؟ اگه خدا بخواد داریم همسایه میشیم . دیگه ببین چی بشه !!!

نرگس سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:30 http://azargan.persianblog.ir

سلام به مشهدی دلاک عزیز زیارتت قبول دوست عزیزم یه مجله هست تو همین کیوسک های روزنامه فروشی فکرکنم ماهنامه باشه به اسم منزل اونم شاید ایده های خوبی توش داشته باشه .به نظر من یه رنگ گرم انتخاب کن هم شادباشه وهم اینکه از رنگش خسته نشی

نرگس جونم آخه باید به رنگ فرش ها و وسایل قدیمی ای که دارم بیاد . من نمی خوام همه چیز رو نو کنم . چون وسایلم رو خوب نگه داشتم خیلی هاش هنوز قابل استفادن و تصمیم ندارم یه جهاز کامل بگیرم احتمالا فقط سرویس چوب و پرده

رها سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:17 http://rahaomidvar.blogfa.com

خب اول از همه مدل خونه مهمه، اگر هنوز خونه مشخص نیست که هیچی بی خیال :)) برو سراغ خورده ریزاو اگر مدل خونه معلومه، یه روز برو توش چشماتو ببند و تصور کن که قراره چه حجمی از فضا رو با چه وسایلی پر کنی. مثلا مبل راحتی کجا باشه ، میز نهارخوری، میز تلویزیون، احیانا دکور و ...
بعد از اون یه محاسبه بکن از نظر اندازه وسایل و بعد توکل به خدا و خرید :)))
البته شما خودت خوش سلیقه ای، ولی به نظرم خیلی شلوغ نکن دور و بر رو. یه دکور ساده در عین حال مدرن خیلی فضای خونه رو صمیمی میکنه. از این کاناپه های گل گلی با یه میز ساده گرد نهار خوری و یه میز تلویزیون ساده و شیک خیلی فضای خونه رو آروم می کنه.
ایشالا بهترین و خوشگل ترین وسایلا بیان خودشون با پای خودشون برن تو خونه ی دلاک جون :*

وای که تو چقدر ماهی عزیزم . هنوز متراژ خونه و جزییاتش مشخص نیست . اتفاقا اینکه دست نگه داشتم به همین دلیل بوده من هم مطلقا اهل شلوغ کردن خونه نیستم . منتهی هنوز نمی دونم مثلا مبلمان رو روشن بگیرم یا تیره و اینکه چه جوری .وسایل جدید رو با وسایل قدیمی ای که دارم هماهنگ کنم ... دوشواری های زیادی دارم رها جون

رستگار سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 08:27

سلام عزیزم. زیارت قبول. خوش به سعادتت
مطمئن باش باش با سلیق عالللللللللللللی که داری تو این پروژه هم موفق میشی.

ممنونم دوست خوبم نصیب تو بشه ایشاالا

محبوبه دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 20:07

عزیزم تو اینستا پیج منزل نوعروس بعضاایده های جالبی هست..یسربزن

محبوبه ی مهربون من مشکل من الان اینه که نمی دونم دقیقا چی میخوام !
میشه آدرسش رو برام بذاری ؟

اف دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 15:23

ولی من ایده های خوجل دارم

برای خونه ی من ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.