حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

برکه نبودم که خزه ببندم ، چشمه بودم جوشیدم

اومدم که اولین شکست کاریم رو جشن بگیرم !


هرگز آدم موفقی ندیده ام که در اولین قدم شکست نخورده باشه ، برای من این شکست به معنی اینه که شجاعت و شهامت اقدام برای تحول در زندگیم رو داشتم ، به این معنیه که جسارت دورخیز کردن و پرش رو داشتم و از این بابت به خودم افتخار می کنم . صد البته که از دلاک جز این انتظاری نیست . دلاک هرگز و هرگز آدم راکد موندن نبوده و نیست و نخواهد بود . پرش بعدی رو با قدرت بیشتری انجام خواهد داد .

واقعیت اینه که یه سری از مانتوها رو مدلش رو طراحی کردم ، با کلی زحمت پارچه ها رو انتخاب کردم از نظر رنگ و جنس و طرح با هم انتخاب کردم و سفارش دادم به خیاط ، اما دیروز که تحویل گرفتم مطلقا چیزی که شایسته ی ارائه به عزیزانم باشه نبودن ! من هم عادت ندارم کار متوسط انجام بدم ، بخصوص برای معرفی برندی که این همه براش زحمت کشیدم . بنابراین بدون هیچ مقاومتی و با روی باز اولین شکست رو پذیرفتم ... از مزون اومدم بیرون و هنوز به سر خیابون نرسیده ، روشم رو تغییر دادم و با خیاط ماهرتری که با هزینه ی بالاتر سفارش می گرفت تماس گرفتم و باهاش قرار گذاشتم . 7 صبح از خونه بیرون زده بودم و 10:30 شب در حالیکه کف پام از شدت درد نابود بود به خونه برگشتم ، دهنم از شدت گرسنگی مزه زهر مار میداد ... 

اما شاد و سرحال بودم . یکی از نازنین ترین دخترهایی که می شناسم عکس  مبلمان جدیدش رو برام فرستاده بود و با دیدن خونه و زندگیش چنان قندی تو دلم آب شده بود که نگو و نپرس . آخر شب هم آقای خواستگار بهم مژده داد که پنج شنبه اش رو برای ولگردی دونفره ی درون شهری خالی گذاشته ! 


در کنار همه ی اینها دیروز با تموم شدن قرارداد مستاجر قبلی ، خونه خودم رو گذاشتیم برای اجاره . در حالیکه من اصلا انتظارش رو نداشتم اما تو همین مدت قیمت ها افزایش محسوسی داشته که همش از نظر لطف و عنایت خدا به زندگی ماست . 

نظرات 19 + ارسال نظر
آنا پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 14:33

آفرین آفرین آفرین دلاک عزیزم
راستی میشه یه مانتوی سفارشی هم برای من بدوزی?

شما دستور بده آنا جان. توی اینستا بهم سفارش بده

sania چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:43 http://saniavaravayat.blogsky.com

مشهد میای و پیش ما نمیای دلاک !!!!!!!!!!!!!1
مهربونتر بودی ها .
زیارت قبول عزیزم

آنقدر فشرده بود که جز گرما و یه زیارت چیزی نفهمیدیم ایشالا شما بیای تهران در خدمت باشیم

ندا-دوست خاموش سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 21:04

سلام
اگه اسم رو ننوشتم دلیل خاصی نداشت...
چون خاموش بودم به نظرم این موضوع توفیری نداشت و بر حسب تصادف ممکن بود با دوستان همنام اشتباه گرفته بشم...فقط همین..
ولی خب اگه این موضوع برات مهمه نامم ندا هست عزیزم..
عقوبت؟؟؟
برای چی عقوبت؟؟
مگه نظر گذاشتن و سوال پرسیدن اینجا عقوبتی داره؟!
در ثانی عقوبت از طرف تو یا از طرف خدای مهربانم؟
دلاک جان...گاهی بعضی جملات و حرفها دوپهلو هستن..باید با احتیاط ازشون استفاده کرد...مخصوصا در فضای مجازی..
علی ایحال من قصد ناراحت کردنت رو نداشتم..
موفق باشی بانو

مرسی که اسمت رو گذاشتی . ندای عزیز من سر سوزنی از انتقادت یا نظرت ناراحت نشدم توضیح هم برات دادم . ولی اینکه بی نام انتقاد کنی برام جالب نبود . بهرحال خوشحالم که باهات آشنا شدم مرسی که منو می خونی . و امیدوارم همیشه همراه من باشی . تو هم موفق و شاد باشی

آشتی دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 14:10

سلام عزیز. عیدت مبارک. خوشبختی ات مبارک و همه مبارکها، مبارک!!!!!!!!!
از بس که راه زندگی رو خوب بلدی. تا شکستی نخوریم وقبلوش نکنیم، به پیروزی نمیرسیم. و همین رمز توست که همیشه پیروزی.
پیروزی ات مستدام عززززززیزم!

تا تو رو دارم بزرگترین پیروزی دنیا رو دارم

مارال و آلنی دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:09 http://maraloalni. blog.ir

مطمئنم به زودی خبر موفقیتت رو بهمون میدی دلاک جان بی صبرانه منتظر اون روز هستم. امیدوارم گردش هم حسابی خوش گذشته باشه بهتون

به به ببین چه عزیزی اینجاست

افرین خانوم گل.... اولین گام پیروزى شکسته دوست داشتى بهم سربزن

مرسی عزیزم از دلداریت

سحر یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 23:48 http://loveyourlife.persianblog.ir/

سلام
من چند وقتیه شما رو میخونم
دوست دارم اگه شما هم دوست داشته باشین باهاتون دوست باشم.
ممنون
منتظر جوابتون هستم

چرا که نه مایه ی مباهاته

آزاده یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:34

الهی که موفق باشی دختر

تو هم همین طور دوست خوب خوب خوبم

ماریا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 19:42

رسیدن بخیر خانومی و زیارتتون قبول باشه.
پیشاپیش عیدت هم مبارک
دلاک جان کامنتهای من از رو لپ تاپ انگار نمیرسن بهت تو این شعبه ی جدید، میشه ازت خواهش کنم مانتویی که زیاد کوتاه هم نباشه تو طرحهای خوشکلت داشته باشی؟ آخه من معمولا مانتوی رو زانو یا،پایین تر میپوشم و اکثراً مانتوی میدی خوشکل کم پیدا میشه. من 178 هست قدم.
منتظر اعلام برندت هستم مشتاااقانه ، موفق باشی عزیزم

ماریای گل مانتوهای سری یک رو ببین

شیرین جمعه 26 تیر 1394 ساعت 12:45

همینکه راکد نیستی و جسارت داری خودش بزرگترین پیروزی هس تو زندگیت دلاک
من مطمئنم که تو یه روزی یه برند خیلی تاپ تو پوشاک خواهی شد چه اینجا چه تو کل دنیا و اون موقع میایم اینجا رو با هم میخونیم و میگیم یادش بخیر چه روزایی بود

یکی منو بگیره من دارم با موشک میرم فضاااااااااااااااااااااااااااااااا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 19:37

اینکه قیمتها بره بالا یعنی عنایت خدا به زندگی تو؟؟؟؟!!!!
این دیگه از اون حرفها بود دلاک جان

کامنت گذار عزیز چه دلیلی باعث شد اسمت رو ننویسی ؟ فکر کردی اگر بیای بگی دلاک حرفت بیربط بود چه عقوبتی خواهد داشت ؟؟؟

همراه عزیزم هر قدر که قیمت ها بالا بره من هم باید با قیمت بالاتری جای دیگه اجاره کنم این مساله رو بهش واقفم علاوه بر اینکه شخصی که خونه ی من رو اجاره می کنه یه قدم از خود من که صابخونه ام جلوتره چون من دوساله که هنوز نتونستم یه خونه اجاره کنم !!!
منتها افزایش سرمایه از نظر من یعنی موهبت الهی !

لیمو شیرین چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 19:56

سلام دلاک عزیز،خیلی اتفاقی وب قبلیت رو دیدم و هممممممشو خوندم و الان با تو پشت یک میز چوبی نشستم و به تک تک خاطرات ،پند هات و درد دل هات گوش میدم.امیدوارم من رو لایق دوستی با خودت بدونی.
پ ن: بعد از مدت ها کلنجار رفتن با خودم تصمیم دارم در آینده وبلاگمو بسازم. زیارتت هم قبول عزیزم.

به به نویسنده ی جدید . خیلی خوش اومدی ممنون که همراه منی قدمت سر چشم

یک مـعــلـم چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 19:26

روزی از"فـرمـانـروایـی" پرسیدند:
"توکه چندسال پیش "پـیـنـه دوزی" بیش نبودی،
چطوربه فرمانروایی رسیدی؟؟

اودرپاسخ گفت:
.
.
.

مـن پـیـنـه دوز "خـوبـی" بـودم. . .

ینی این حکایت خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بود . کاش دوباره اون درستکاری بینمون پیدا بشه

یک مـعــلـم چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 19:23

روزی خبرنگارجوانی از"ادیسون"پرسید:

آقای ادیسون،شنیده ام برای اختراع لامپ تلاش های زیادی کرده ایداما موفق نشده اید.
چراپس از"999بارشکست" هم چنان به فعالیت خودادامه می دهید؟
ادیسون باخونسردی جواب داد:

ببخشیدآقا من "999بارشکست" نخورده ام،بلکه "999روش" یادگرفته ام که لامپ "چگونه ساخته نمی شود".
.
هیچ چیزبه اندازه ی "اعتقادبه شکست"وعدم موفقیت"،میان شماورؤیاهایتان فاصله نمی اندازد.
اگرمعتقدباشیدکه شکست خورده ایددیگرتلاش وفعالیت زیادمعناومفهومی ندارد.
برندگان وافرادموفق،
ترجیح می دهندازواژه ی "نتیجه"به جای "شکست"استفاده کنند.
آنهامعتقدندهیچ وقت شکست نمی خورند.
بلکه فقط گاهی با"نـتـایـج" و"مـوقـعـیـت" هایی روبه رومی شوندکه "مـطـابـق انـتـظـاروتـوقـع" شان نیست.

این "طـرزتـلـقـی" به آنهااجازه می دهدبدون اینکه دچار"رکـود"شوند،
یکباردیگر"تلاش" های خودراهمراه با"تجربیات مفید"ناشی ازاقدامات گذشته"آغـــاز"کنند. .

متشکرم از متن های انگیزه بخشی که میفرستید

یک مـعــلـم چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 19:18

فکرکنم قبلا برای شمانوشتم که:

"هامیلتون مابی" می گه:

"مــوانــع" چیزهای وحشتناکی هستندکه هرگاه شماچشم هایتان رااز"هـــــــــدف" دورنگاه دارید،"آن" رامی بینید.

دقیقا همینطوره

یک مـعــلـم چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 19:15

باسلام وتحیت،
بالاخره نشانی جدید وبلاگ شمارا،ازطریق اینستاگرام پیداکردم.
.
مثل اینکه بحث، بحث شکست وجشن واینهاست. .

یک ضرب المثل ژاپنی میگه:
"هفت بارکه افـتـادی، برای هشتمین باربــرخــیــز" . .

خیلی خوش اومدین باعث افتخاره مجدد در خدمتتون هستم

مخمور چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 14:26 http://masti0mastoori.blogfa.com

سلام
اول از همه زیارت ارباب نوش جانت . الهی که حلاوت عشقبازی در حرمش کامت را شیرین نماید تا روز دیدار در محشر
دوم اینکه شکست مقدمه پیروزی است .
در مورد خرید مبلمان توصیه می کنم پس از انتخاب به بازار مبل امام رضا واقع در جاده رباط کریم بیایی و عکس مدلی رو که انتخاب کردی بدی تا سفارشت ساخته بشه . شاید تا اونجا اومدن کمی سخت باشه اما تفاوت قیمتش با بازار یافت آباد یا دلاوران بسیار محسوس و قابل توجه است .

ببین مخمور برای پایین اومدن هزینه از کیفیت نمی زنن ؟ چون مبل خودت می دونی آدم سر در نمیاره توش چه خبره

آهان راستی مرسی عزیزم

نرگس چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 12:19 http://azargan.persianblog.ir

خداروشکر که بهترین کارهارو داری انجام میدی ایشالا ایده ها وعکس های قشنگ رو ببینی برای خرید خوشگل ترین هاش رو انتخاب کنی .امیدوارم همیشه خوش وخرم باشی واخر هفته خوبی رو درکنار عزیزت بگذرونی

خیلی ماهی به خدا . خدا بهترینها رو هم نصیب تو بکنه

اف چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 10:57

چقدر دوست دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.