حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

زنده باد سفر

از سفر برگشته ایم . دو روز آخر سفر به دلیل بالا و پایین پریدن های ناشی از تیوپ سواری طولانی مدت کمر درد شدیددددددددد داشتم ، بعد از برگشتن هم متوجه شدم که در این چند روز یادم نبوده گردنم پوست داره و هر وقت ضد آفتاب مالیدم به کل بدنم ، گردنم از قلم افتاده و در نتیجه  ناجور سوخته . در این حد که تاول زده !!!

این هم نتیجه ی از صبح تا شب تو کوه و کمر پلکیدن و از دیدن هر جلوه ای از طبیعت غریو شادی سردادن !


به محض اینکه خستگی سفر در رفت ، کمر همت رو سفت تر از قبل کردیم برای پیدا کردن خونه ، چند جا رو از قبل دیده بودیم که هر کدوم داستان هایی داشتن مثلا اونی که از همه دلبازتر بود مستاجرش مهرماه می تونست جابجا بشه . خلاصه که مثل همیشه همه چیز سپرده دست بالاسری ...

این هفته کلاس هام تعطیله چون استادمون رفته چین سفارش پارچه بده براش پارچه با اون طرحی که میخواد ببافن ! یه همچین استاد خفنی داریم ما تازشم تا برگرده من باید کلی کار بهش تحویل بدم که هنوز اولی رو هم تموم نکردم ...

نظرات 10 + ارسال نظر
مخمور چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:55 http://masti0mastoori.blogfa.com

دلاک جان بهترین و سریعترین درمان سوختگی پوستت زدن روغن هسته انگور به پوستته

مخمور جون مهربون خوب شدم دیگه دست گلت درد نکنه

مهری چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:16 http://asheghanehayemanonafasam.persinblog.ir

سلام دلاک عزیز. من تازه باهات آشنا شدم و خوندمت. واقعا از طرز فکرت و نحوه نوشتنت خوشم اومد. امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی. دوس داشتی به منم شر بزن

چقدر عالی دوستهای جدید خیلی خوش اومدی . روی چشم

اطهره چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 10:09

امیدوارم خونه ای پر از آرامش و حس های قشنگ پیدا کنید

یه دنیا ازت ممنونم اطهره جان زندگی تو هم لبریز از آرامش

عاصی چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:29

سلام دلاک
یه آهنگ هست فکر میکنم خانم هلن خونده... میگه خونه ی عشقه، خونه ی عشق بهشته.... اتفاقی پیش اومده توی دو سال گذشته چندباری اینور و اونور شنیدمش... حالا جالبش اینه هربار شنیدم یاد تو افتادم و حس کردم اصن اینو برای خونه ی تو خوندن.
راه پرفراز و نشیب پیدا کردن خونه ی دلخواهت هموار باشه دلاک عزییییییییزم.

الهی من قربون تو برم عزیز دلم کی بشه تو بری سر خونه و زندگیت ؟ عاشقتم عاصی جونم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 16:50

سلام عزیزم. رسیدن به خیر.
آخییییییییییش خونه جدید. خونه دلباز!

مرسی گلم ایشاالا که همینطور بشه

بهار دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 13:26 http://www.baharozendegi.blogsky.com

به به همیشه به خوشی دلاک جون حالا کجا رفته بودین؟

مرسی بهار جان مقصد نهایی ییلاقات جنت رودبار بود اما خب مسیر پر پیچ و خمی رو برای رسیدن انتخاب کرده بودیم

پری دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 08:06 http://mavatorobche.persianblog.ir

ایشالا همیشه به خوشی و شادی.دوست دارم.مراقب دلاک من باش.

ممنونم پری جان از مهربونیت تو هم همیشه شاد و پیروز باشی

لیمو شیرین یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 17:11

سلام دلاک عزیزم،
استاد به این میگن،پارچه دلخواهش نیست؟ میره از سرمنشا کمک بگیره.(مشکلات رو از بنیان برکَنید)
یادمه یکی گفت برای جای آفتاب سوختگی مخلوط ماست و حنا خیلی خوبه،ولی شخصا امتحان نکردم.به نظرم بهش کرم ترمیم کننده بزن،اینو امتحان کردم.
راستی رسیدن بخیر.

مرسی لیمو شیرین جون ماست که قطعا خوبه . من هر وقت زیر آفتاب باشم همین بلا سرم میاد

سهیلا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:27 http://nanehadi.blogsky.com/

رسیدن به خیر انشاله بهترین خونه پیدا میشه.

ممنونم عزیز دل مهربون

نرگس یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 14:16 http://azargan.persianblog.ir

رسیدن بخیر ایشالا همیشه خوش باشی گلم

تو هم همینطور دوست عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.