حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

گزارش طور



من این هفته نیستم . سرم حسابی شلوغه اما به امید خدا با خبرهای خوب و دست پر بر می گردم  ...

نه اینکه نگران من باشیدهاااا از بابت حکایت صدیقه ...


نظرات 12 + ارسال نظر
آشتی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 16:17

سلام عزیز دلم. بهتر شدی؟ اومدی؟

خیلی خوب و خیلی خسته ام عزیزم . مرسی از احوالپرسیت

پیچک شنبه 25 مهر 1394 ساعت 10:16 http://duallove.blogsky.com

Tooye inesta k gozashti khayli khayli doatoon kardam va khodet bishtar moragheb bash azize delam peygir bash aghayon sahl engar hastan
Miboosamet

خیلیییییییییییییییییییییییی ممنونتم برای دعاهات و توجهاتت

پیچک جمعه 24 مهر 1394 ساعت 20:09 http://duallove.blogsky.com

حال آقای خواستگارت چطوره؟

خوبه خدا رو شکر ولی باید رعایت کنه . کار آقای خواستگار خیلی پر تنشه و این ذات کارشه و نمیشه هیچ کاریش کرد این موضوع هم اصلا برای قلبش خوب نیست . حالا فعلا داروهاش رو شروع کرده ولی این سری داروها به معده اش نمیسازه و تا بهشون عادت کنه یه کمی اذیته اما خدا رو صد هزار بار شکر اوضاع داره روز به روز بهتر میشه

په پو جمعه 24 مهر 1394 ساعت 19:17

دوستون دارم!

مرسی عزیزم منم همینطور

mahtab چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 08:20

سلام دلاک جونم ، چند روز نبودم ، خدا رو شکر که حال آقای خواستگار بهتره
منتظر خبرهای خوبت هستیم
خودت مهمی عزیزم ، داستان صدیقه هم با قلم تو قشنگه
منتظریم

دخترت چطوره مامان مهتاب ؟
ممنونم

ویرگول سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 23:18 http://virgol.persianblog.ir

الهی قربونت برم این چه حرفیه....برو ایشالله که به سلامت برگردی عزیزم.....من منتظرم از حالت یه خبری بدی.
راستی زود بیا اگر هم از صدیقه نگفتی هم نگفتی مهم خودتی

شوخی بود ویرگول جونم

رویای58 سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 16:02

برات سلامتی و آرامش آرزو می کنم عزیییییییییییییییییزم

یه دنیا ممنونم تو هم شاد و خوشبخت باشی رویا جان

ریحانه یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 20:35

واااااا ما منتظر حضور خودتیم چه با حکایت صدیقه و چه بی حکایت صدیقه
باورمون کن لدفن

باور کردم

بانو سین یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 16:09 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

عزیزم هرجا هستی خوب و خوش باشی منتظرتیم

ممنونم عزیزم

آشتی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 15:47

سلام عزیز دلم.
ایشالا که خوب باشی همیشه. اونم یه قصه است مثل بقیه قصه ها. البته راوی قلم شیرینی داره که همه رو اینقدر بی تاب کرده. وگرنه که جون خودت از همه چی مهمتره.
انشاءالله خبرهای خوبی از خودت بهمون میدی.

مرسی آشتی گل میای یه روز بریم پیش آبانه ؟

خودیافته یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 15:11

منتظر خبرهای خوبت هستیم دلاک عزیز، شاد باشی .

دنیا دنیا شادی مال تو باشه

شیرین یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 15:09

زوووووووووووووووووووووووووووووودی برگرد دلاکی
صحیح و سالمتر از همیشه

به روی چشم شیرین عزیز دل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.