حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

اصول رفتار

خیلی از دوستان درباره کلاس اصول رفتار از من سوال می پرسند ، واقعیت اینه که نمی دونم چقدر " اصول رفتار " برای کاری که دارم با مشاورم انجام میدم تعبیر صحیحی به حساب میاد .

به هر حال من یه مشاوری دارم که سرش خیلی شلوغه و مدیر یه  مرکز مشاوره است و کلاس و از این صوبتا ، من بطور منظم پیش ایشون نمیرم چون اولا من وقتش رو ندارم  ، دوما پولش رو ندارم ، سوما  نیازی ندارم ! اما طی جلساتی که با ایشون داشتم تشخیص داد که بهتره من با یکی از کارآموزهای ایشون یه سری جلسات اصول رفتار رو بگذرونم . خب من هم در این زمینه احساس نیاز می کردم . اما یکی دو جلسه که از کلاس گذشت ، به پیشنهاد من روال کار ما تغییر مسیر داد. این کلاس خصوصی برگزار میشه و استاد ( مشاور ) یه سری سرفصل ها داره که یکی یکی توضیحشون میده و در موردشون بحث می کنیم ... از اونجاییکه من خودم می دونستم از این کلاسها چی میخوام و به کجا قراره برسم ، از استادم خواستم که نیمی از زمان هر جلسه رو به این سرفصل ها بپردازیم نیم دیگه ی کلاس در اختیار من باشه . به این شکل که مثلا طی دو هفته ی گذشته من با این موقعیت مواجه شدم و این طور برخورد کردم حالا می شینیم تحلیل می کنیم که چه برخوردهایی با این موضوع بهتر بود ؟ 

خلاصه  اینکه چون این جلسات داره بر اساس نیازهای من پیش میره من نمی تونم بگم بچه ها برید کلاس اصول رفتار خیلی خوبه ! چون در واقع کاری که ما داریم می کنیم یه جور مشاوره ی رفاقتیه .

من واقعا نمی دونم مراکز دیگه از اصول رفتار چه تعریفی دارن یا چه جوری آموزشش میدن بنابراین نمی تونم توصیه اش کنم اما همیشه و همیشه پیشنهاد من این بوده که یه مشاور متخصص داشته باشید . وقتی کار مشاوره و روانشناختی رو چند جلسه ادامه بدید اون روانشناس می تونه تشخیص بده که چی برای شما مفیده .


پی نوشت : من دلم نمیخواد مرکز مشاوره ای  رو که خودم میرم اینجا معرفی کنم . 
نظرات 7 + ارسال نظر
پری سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 14:23 http://mavatorobche.persianblog.ir

سلام دلاک جونم.منم نزدیک یک سال و نیمه که میرم پیش مشاور به خاطر مشکلاتی که در زندگی مشترک و در رابطه با خانواده ها با همسرم دارم.اما مشکل ن اینه که همسرم با اکراه میاد پیش مشاور و تا تو شرایط بحرانی نباشه یا به نوعی من مجبورش نکنم خودش نمیاد.

پری جان یک سر سوزن ناراحتی به دلت راه نده معمولا آقایون اینجورن حالا شاید آقایون ایرانی اینجورن . آقای خواستگار هم در مجموع شااااااید سه بار تا حالا پیش مشاور اومده باشه اما باور کن که خیلی چیزها باید ریشه اش تو وجود ما خانم ها حل بشه تو رو خودت کار کن من بهت قول میدم که همسرت هم به تبع تو برای بهبود روابط تلاش می کنه .
فقط زبون خوش و مهربونی از ته قلب رو فراموش نکن

دخترک سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 12:28

راستی اینو مینویسم واسه بچه هایی که میان اینجا من تبریزم و یه مشاور خوب میشناسم هرکس اگه خواست بگه معرفی میکنم.

متشکرم از مهربونیت

دخترک سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 12:28

خیلی از مشاوره ها رو میبینی که یه جور شعارگونه رفتار میکنند یا خیلی کارای موفقیت آمیزی انجام ندادن. شاید کارشون رو خوب بلد نیستن.
ولی منم موافقم که آدم باید یه مشاوره متخصص داشته باشه. یه مشاوره متخصصِ وارد و مسلط.

قبول دارم حرفت رو بعضی مشاورها پیشنهاداتشون هرگز قابل اجرا نیست

سایه دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 08:24

سلام خوبین؟؟ یه سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی اینستا رو خصوصی میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون براتون تنگ شده

دوست عزیزم فعلا در نظر ندارم اینستا رو عمومی کنم . چرا درخواست نمی دی ادت کنم ؟

شهره مامان حسینم یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 15:52

اوکس،به هرحال مرسی از راهنمایی و توضیحات.

موفق باشی عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 10:18 http://meslehichkass.blogsky.com/

سارا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 10:14 http://parepoore.persianblog.ir

به نظرم اصلا جالب نیست کسی از دیگری آدرس مشاور شخصی فرد رو بخواد. افراد سوال کننده باید بدونند که لو رفتن مرکز و مشاور شخصی افراد یک جور حس نا امنی به انسان میده. من تصمیم داشتم و دارم به مشاور مراجعه کنم. اما دوست ندارم حتی نزدیک ترین افرادم هم بدونن من کجا میرم.
دوستان یاد بگیریم که جای هر سوالی کجاست. اگر کسی با ما تجربیاتش رو در میون گذاشت، نباید نباید با کنکاش باعث آزار اون فرد بشیم.

ممنونم سارا جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.