حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

حموم ِ زنونه

شعبه ی جدید حموم ِ زنونه

کسی هست یاری دهد مرا ؟

 من به دو تا راهنمایی نیاز دارم لطفا اگه کسی اطلاعات خیلی دقیق داره به من خبر بده :

1_ اطلاعاتی در مورد قوانین بیمه تامین اجتماعی میخوام .

2- اطلاعاتی در خصوص شکایت به پلیس فتا میخوام .

نظرات 30 + ارسال نظر
آشتی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 08:06

سلام.
من اطلاعاتی ندارم.
فقط خواستم سلامی عرض کنم خدمت یکی از عزیزترین مادرهای دنیا که اتفاقا خیلی هم عاقله!

آشتی جان حالا کوووووووووووووووووو تا به گرد پای شما برسیم

دوست سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 19:46

دوست عزیز من خودم نماینده شرکت بیمه آسیا هستم سوال شما نامفهوم می باشد ولی در رابطه با بیمه تکمیلی میتوانم اطلاعاتی به شما بدهم

ممنونم دوست خوبم انجام شد متشکر از محبتتون

ملکی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 16:09

سلام
تبریک میگم خانم مادر شدنتون رو.
نمیدونم جواب سوالاتتون در مورد تامین اجتماعی رو گرفتین یا خیر. من کارمند تامین اجتماعی هستم. میتونم اطلاعات کامل و درست رو از طریق همکارام براتون بگیرم یا اینکه لینکتون کنم و اگر نیاز بود ازشون بخوام هر کاری میتونن براتون انجام بدن. اطلاعات خودم انقدر کامل نیست تا درست پاسختون رو بدم.
اگر نیاز بود بگین شمارمو بزارم براتون.
بابت نی نی کوچولوتون خیلی خوشحالم. مادر شدن حس قشنگیه. برای منم دعا کنید مامان بشم. از صمیم دل برای سلامتی هر دوتایی تون دعا میکنم.

خانم ملکی عزیز ایمیلتون رو چک کنید لطفا

ماهی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 23:45 http://nimehdovom.blogfa.com

یه پیشنهاد . همسرت نمیتونه بیمه ات کنه؟ نمیدونم دقیقا شغلش چیه؟ ولی اگه جواز کسب داره اکثرا اصناف با بیمه های خوب قرارداد تکمیلی میبنده.
یه پیشنهاد دیگه. برو بیمه های ایران و آسیا و چند تا شرکت دیگه. ببین با کجاها قرارداد تکمیلی دارن. یعنی راه رو از آخر بیا اول. ولی یادت باشه اکثرا بیمه های تکمیلی برای زایمان زمان دارن. مثلا باید 9 ماه از بیمه گذشته باشه. اینا رو سوال کن.

الان دیگه دیر شده ماهی جونم
بیمه تکمیلی خودم ملته احتمالا می تونم آشنا پیدا کنم خودم هزینه اش رو پرداخت کنم

نفس شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 15:18

دلاک جان من تازه از مرخصی زایمان برگشتم سرکار فقط خواستم بگم قانون بیمه بیکاری بعد مرخصی زایمان برداشته شده و باید بعدش حداقل تا دوسالگی بچه بری سرکار تا بتونی از بیمه بیکاری استفاده کتی اینو بیمه تامین اجتماعی به ما گفت.

نفس عزیزم من اصلا نمی خوام از بیمه بیکاری استفاده کنم . من می خوام بیمه ام اختیاری و خویش فرما بشه

فلق شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 03:30 http://konjed94.blogsky.com

تبریک میگم عزیزم بابت اون حبه انگورت . و یه تبریک دیگه بابت شجاعتت برای تصمیم مهمی که در مورد کارت گرفتی . اینکه تونستی تکلیفت رو با خودت مشخص کنی خیلی مهمه . کاری که من نکردم و بابتش کلی مشکل برای خودم درست کردم . امیدوارم بهترینها برات رقم بخوره . درمورد بیمه هم اگه این جایی که کار میکنی باهات همکاری کنن بهترین حالتش اینه که همینجا اسمت رو رد بکنن و خودت هزینه اش رو پرداخت کنی .

ممنونم فلق جان شرکت ما همچین لطفی به کسی نمی کنه

سر سبزی دشت چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:47

برید تو سایت تامین اجتماعی و سایت پلیس فتا

متاسفانه اطلاعاتشون دقیق نیست

دن دن سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 22:58

دلاک عزیزم، مادر شدنت مبارک، خیلی خیلی خوشحالم که می خوای خونه بمونی و بچه تون با عشق و لذت بزرگ کنی ، این چند وقته همه اش خواستم برات بنویسم که اگه خواستی بچه دار شی کارت و بزار کنار و از همه لحظات کنار بچه بودن لذت ببر اما در گیر دوتا جوجه شیر به شیرم و خیلی دیر به دیر می خونمت ، دوست دارم از همه تجربیاتم برات بگم اما فقط به این بسنده می کنم که هیچ عشقی بالاتر از عشق به بچه ات نیست و خودتو آماده تغییرات بکن ، سختی فوقالعاده شیرینی در انتظارته ، همه لحظات و با عشق نفس بکش که الان خودت به سان یه فرشته پاکی. سه سال اول زندگی کودک خیلی مهمه . من سی دی های دکتر هولاکویی رو گرفتم و کانال تلگرامش رو هم دنبال میکنم که برای من خیلی خوب بوده بهت توصیه میکنم، در ضمن آقای محمود سلطانی هم در زمینه کودک متعادل نکته های خیلی آموزنده ایی دارند توی گوگل سرچ کنی بهش میرسی. در هر زمینه ایی سوال داشتی در خدمتم، برات بارداری و زایمان راحتی آرزو میکنم . ضمنا توصیه ام بهت زایمان طبیعیه اگه کمر دردت مشکل ساز نباشه چون مادر شدن و برات خیلی خیلی قشنگ تر میکنه. خدا پشت و پناه تو و جوجه کوچولوت باشه ، ببخشید طولانی شد .

چه مهربونی سخاوتمندانه ای !
خدا نی نی های خوشگلت ر بهت ببخشه الهی آره واقعا به تجربیاتت نیاز دارم خیلی خیلی

janyare_n سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:41

دلاک عزیز تا جایی که من میدونم مرخصی بدون حقوق به ضررت تموم میشه بهتره تا ماه آخر سرکار بری و ماه آخر رو از دکترت استعلاجی بگیری و سرکار نری،بعدش که 6ماه مرخصی زایمانت تموم شد میتونی18 ماه بیمه بیکاری بگیری و خوبی بیمه بیکاری اینه که هم پول دستت میاد هم تو بیمه ت وقفه ای ایجاد نمیشه تا بعد اون فکر برگشت به کار باشی یا بیمه شخصی بریزی

جانیار گل اصلا تحت هیچ شرایطی نمی خوام از این به بعد بیام سرکار چه مدیران با شرایط من کنار بیان چه نیان . حتا اگر نشه قید همه چی رو میزنم فقط آرامش
صد البته نظر غالب آدمها با نظر شما یکیه اما من هم دلایلی دارم که تو یه پست مفصل درباره اش می نویسم

آتوسا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:20

عزیزم من که در هیچ دو مورد که گفتی اطلاعات ندارم ولی برای دوران بارداری و نی نی داری خیلی تجربه های خوبی دارم چون خودم مامان یک پسر ۴سال و ۸ ماهه هستم. در ضمن به نظرم خیلی کار درستی کردی که سر کار نمی خوای بری. والا. مگه ما ها چند تا بچه می تونیم داشته باشیم؟ بمون خونه و از بچه ت نهایتتت لذت را ببر به امید خدا.

ممنونم آتوسا جان کاملا با نظرت موافقم .
خدا نی نی های گلت رو بهت ببخشه . حتما باید به وقتش در مورد تجربیاتت راهنماییم کنی

مامی دوقلوها سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 08:14

در مورد پلیس فتا مهره باید اطلاعات کاملی داشته باشه چون خودش شکایت کرده بود

ممنونم انجام شد

سایه سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 07:58

در مورد پلیس فتا می تونی از اینستای پیچ و مهره، از مهره کمک بگیری اون تجربه داشته
https://www.instagram.com/pichomohre.blogfa/

متشکرم شکایتم انجام شد

عاطفه دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 19:37

سلام دلاک جانم...صاحب این وبلاگ که لینکش رو میذارم یک مورد موفق شکایت به پلیس فتا داشته و پلیس فتا اون فردی که مزاحم مهره( نویسنده وبلاگ) شده بود رو پیدا کرد و بهشون معرفی کرد. مراحلش رو نگفته بود ولی فکر کنم ازش بپرسی بهت جواب بده. توی اینستا هم پیج داره و معمولا جواب خواننده ها رو میده.
امیدوارم بتونه بهت کمک کنه عزیزم.
http://pichomohre.blogfa.com

ممنونم عاطفه جان انجام شد

فروغ دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 17:06

دلاک عزیزم ،خبر مامان شدنت رو الان خوندم. دستمال کاغذی لازم شدم شدیییید.
دوستت دارم . مثل یک دوست دانای مهربان زیبا.
خوشبخت باشید همیشه.

هما دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:33

جواب سوالاتو ندارم فقط الان وبلاگتو دیدم اومدم تبریک بگم عزیز دلم قدمش مبارکککککککککککککککککککک

سانیا دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:37 http://saniavaravayat.blogsky.com

عزیزم برای بیمه تو جواب شبنم نوشته بودی باید بهت بگم که اگه بیمه ات قطع بشه دیگه نمی تون یاز مرخصی با حقوق برا زایمانت استفاده کنی . نمی خوام پیشنهاد بدم خونه نشین و... که خودت صلاحت رو بهتر میدون یولی با شرکتتون توافق کن که بیمه ات رو از همونجا برات رد کنند چون در صورت جابجایی بعدا به مشکل برمیخوری بخصوص سر پرداخت هاتون .
بیمه ات رو بگو برات رد کنند برای مرخصی قبل زایمان که میخواهی بروبه دکترت بگو واست استراحت رد کنه و هرماه تمدید کنه . اینجوری میتونی هم مرخصی داشته باشی . هم در اینده از امکانات تامین اجتماعیش استفاده کنی .
پلیس فتا هم میتونی به سایتشون بری و شکایت کنی ...

شرکت نمی تونه همچین کاری برای من بکنه

آرزو دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:15

http://www.khabaronline.ir/detail/531899/society/problems

این خبر روهم بخون دلاک جان

مرسی از توجهت

بهاره یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 23:29

عزیزم بهترین گزینه اینه که با شرکت توافق کنی شش ماه اخر خودشون واست بیمه رد کنند حتی اگر خودت پرداخت کنی ولی اگر نشد حتما با یک شرکت اشنا هماهنگ کن که بدون وقفه شش ماه اخر رو برات بیمه پرداخت کنند حیفه که سابقه اتو خراب کنی

سعی می کنم سابقه ام خراب نشه تا ببینیم خدا چی میخواد

مامان هیراد یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 23:08

از مهره بپرس وبلاگ پیچ و مهره یادمه یه بار نوشته بود که از طریق پلیس فتا یه مزاحم اینترنتی رو شناسایی کرده که ایمیلش رو هک کرده بوده زمانبره ولی ممکنه

انجام شد مرسی

هورامانی یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 22:41

جانم راجع به پلیس فتا شکایتی هست تا حدی میتونم کمک کنم اگه به صورت خصوصی بخواید تو اینستاگرامتون هستم
miss_hdokht

ممنونم دوست عزیزم کارش رو انجام دادم منتظر اعلام تاریخ دادگاه هستم یه کم طول میکشه

ظریف یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 21:53

نازنین بانو
نمی دونم وبلاگ پیچ و مهره ها هم عاشق می شوند رو خوندید یا نه
خانوم مهره یک بار تو وبلاگ و اینستاگرامشون توضیح دادن بابت مشکلی که براشون ایجاد شده بود به پلیس فتا شکایت کردن و بعد از طی مراحلی مجرم پیدا شده و الی آخر
پیشنهاد می کنم از ایشون سوال بفرمایید چون تجربه شو داشتن احتمالا بهتر و دقیق تر می تونن کمکتون کنن
آدرس وبلاگ: pichmohre.blogfa.com
آدرس اینستاگرام: pichomohre.blogfa

مرسی از راهنماییت

الی یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 20:33

درخصوص سوال دومت هم یکی از دوستام به ملیس فتا فکر کنم محدوده ونک سئول مراجعه کرد مزاحمش رو که یکی ازهمکارانش بود براحتی پیدا کردند بعد اومدتد اداره دستگیرش کنند که آخرش دوستم دلش براش سوخت و رضایت داد اما می دونم براحتی به نتیجه مطلوب رسید

خیلی جالبه که اینقدر جدی پیگیری می کنن . ممنونم به خیابون شریعتی سه راه طالقانی دادسرای رسیدگی به جرائم اینترنتی مراجعه کردم خیلی با احترام برخورد می کنن اصلا انتظار نداشتم

الی یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 20:30

سلام من متوجه نشدم شرکتت خصوصیه یا دولتی چون اگه خصوصی باشه باید ازشون بخواهی برایت عدم نیاز بزنند اونوقت دو سال می توانی از بیمه بیکاری استفاده کنی که هم سابقه کار محسوب میشه و هم به نیزان فکر کنم دو سوم حقوقی که بیمه برایت رد کرده بهت حقوق میدهند البته بعد از اون باید به یکجا بسپاری که برایت بیمه رد کنند اما اگر مثل من کارمند دولتی هستی که بیمه بیکاری نداری
خوب اولین قدم برو در اینترنت سوابق تامین اجتماعی رو سرچ کن د سایت نی توانی با درج مشخصاتت سوابقت رو ببینی بعد بر مبنای مدرک تحصیلی و مبلغ بیمه رد شده تاکنون تا سقف مشخصی می توانی بیمه رد کنی بنظرم حداقل سن برای بازنشستگی کارشناس 44 سال است که به این موضوع هم توجه کن مبلغ دوسال آخر بیمه برای محاسبه بازنشستگی منوط به رشد منطقی در افزایش حقوق سالیانه استفاده می شوددر غیر اینصورت 5 سال...امیدوارم توضیحاتم مفید باشه

مرسی عزیزم هنوز با شرکت مطرح نکردم ولی عدم نیاز امکان نداره برام بزنن باید استعفا بدم

[ بدون نام ] یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:58

نمیدونم مطالبی که نوشتم راجع به بیمه خوندین اگه نخوندین حتما با دقت بخوندش خیلی به دردتون میخوره

همه رو با دقت خوندم

میترا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:56

حتما حتما باید بیمه از طرف یه شرکت باشه تا شما بتونید از مرخصی زایمان استفاده کندید و سعی کنید حتما شرکت موافقت کنه که شما رو از شرکت اخراج کنن یا طوری بشه که انگار قرادادتون تموم شده ودیکه تو شرکت به شما نیاز ندارن تا از بیمه بیکاری که فکر میکنم حدود سه ساله استفاده کنین اینطوری شما با بیمه زایمان و حاملگی بیمه بیکاری شرایط بازنشستگی پیدا میکنی

امکانش نیست که شرکت همچین کاری برای من بکنه . باید یه راه دیگه ای پیدا کنم

سپیده یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:30

وای دلاک یادم رفت این پست پایین چقدر خوشگله انشاا... خدا برای همه این لحظه ها و شادی ها رو بخواد . دلاک نازنینم خدا رو شکر خدا رو شکر برای تمامی لحظه های شیرین و قشنگی که توی زندگی داری . یک چیزی بگم دلاک . هر وقت که می یایی از لحظه های شیرین زندگیت میگی ناخوداگاه یاد ان روزی می افتم که روی اون پله ها تو اون زمان غروب خورشید ،تو یک کوچه خلوت نشسته بودی و از ته دلت از اعماق وجودت خدا رو صدا می کردی .مبارکت باشه نازنینم .

آخ نگوووووووووووووووو از اون پله از اون آسمون دلگیر

سپیده یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:19

سلام نازنینم
ای جانم نازنینم انشاا... که صحیح و سالم بدنیا بیاد این نی نی ناز خاله . و خودتم این دوران راحت و شادی طو کنی کنی . دلاک نازنینم چرا با شرکت خودتون صحبت نمی کنی . خودت کل پول بیمه رو بده . این جوری دیگه برای مرخصی زایمان و بیمه تکمیلی هم مشگلی نداری بعد از دوران مرخصی زایمان از بیمه خویش فرما استفاده کن . بعدش تو طول مدت بارداری بخوای استعلاجی استفاده کنی بیمه تامین اجتماعی حقوق اون مدت رو بهت می ده . راستی اینم از کادوی تولد نی نی . نائب الزیاره شما خواهم بود در حرم اقا علی ابن موسی الرضا

شرکت قبول نمی کنه سپیده جان حتا برای دختر مدیرعامل هم همچین کاری رو نکردن !!!
ای عزیزم زیارتت پیشاپیش قبول

آسمان یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:02 http://sweetlife61.blogsky.com/

من تو بیمه کار می کنم البته نه بیمه تامین اجتماعی ولی فکر کنم بتونم کمکت کنم و اگه لازم بود از همکارانم بپرسم

ممنونم عزیزم از محبتت تو وبلاگت برات کامنت گذاشتم

شبنم یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:47

در ضمن من خیلی دوست دارم پیج شما رو تو اینستاگرام فالو کنم درخواست دادم ولی فعلا پاسخ ندادین ممنون میشم منو هم در جمع دوستانتون بپذیرید.

شبنم جان توضیح دادم که گوشیم معمولا خاموشه اولین فرصت به روی چشم

شبنم یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:38

سلام عزیزم. من از خواننده های قدیمی ولی خاموش شما هستم. همیشه نوع نگاه شما به زندگی رو دوست داشتم. همسرم کارمند تامین اجتماعی هست و میتونم در مورد اول کمکتون کنم.ما تبریزی هستیم ولی تا حد امکان میتونیم کمکتون کنیم.

شبنم عزیز و نازنین یه دنیا ازت ممنون میشم اگه اطلاعات موثق برام بگیری
من 15 سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم اصلا برام مهم نیست که کلا از شرکت استعفا بدم و بیمه ام رو بصورت خویش فرما پرداخت کنم تا بازنشستگی اما از طرفی بیمه ی تکمیلی شرکت ما خیلی امتیازات عالی ای داره می خوام که تو دوران بارداری هزینه های آزمایشات یا درمان های احتمالی و همینطور زایمان رو بگیرم . ظاهرا اون مشکلی نداره آشنایی دارم که بیمه تکمیلی ام رو پرداخت کنم و از امکاناتش استفاده کنم
برای این منظور من باید شش ماه بدون حقوق بگیرم بعد هم که شش ماه مرخصی زایمان که نمی تونن بهم ندن اما سوالم اینه که تو این مدت شش ماه مرخصی بدون حقوقم چی کار باید کنم که وقفه ای تو پرداخت بیمه ام نیفته مثلا 6 ماه خویش فرما کنم یا یه شرکت آشنا پیدا کنم تو لیست بیمه اونها اسمم رو رد کنم
یا هر پیشنهاد بهتری اگر ایشون داشته باشن .
باز هم خیلی خیلی ازت ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.